Avatar billede dennis604 Nybegynder
07. februar 2000 - 18:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

scroll i layer

Hej,

Jeg har lavet et layer, hvori der bliver loaded en anden side, som er længere end selve layeret. Jeg har sat scroll til på layeret, men den scroller ikke hele siden ned, faktisk kan man kun scrolle en centimeter eller lignende.

HVad gør jeg galt?

OG kan man lave så man kun kan se den vertikale scroller?

Avatar billede cocolumbo Nybegynder
07. februar 2000 - 20:15 #1
Kunne man få lov til at se siden?
Avatar billede dennis604 Nybegynder
07. februar 2000 - 21:28 #2
Hej,

Jeg har lavet det om til frames istedet, så jeg kan ikke vise det.

Du kender ikke problemet?
Avatar billede bubby Nybegynder
07. februar 2000 - 22:19 #3
hvis du har lavet det med ilayer så prøv <ilayer="lkdnflkn" scrolling=YES> eller noget i den stil!
Avatar billede cocolumbo Nybegynder
07. februar 2000 - 22:29 #4
Jeg har aldrig været udsat for det før, men det er jo lidt svært at udtale sig om når man ikke kan se det :O)
Avatar billede jespersc Nybegynder
18. februar 2000 - 13:29 #5
Dennis du må du da kunne lægge et eksempel ud på din hjemmeside så vi kan hjælpe dig.......og få så afleveret de cd'er, så skal jeg nok kigge på det
Avatar billede dennis604 Nybegynder
18. februar 2000 - 14:00 #6
Hej Jesper,

JA, de CD´er ligger stadig 100 km herfra, men du skal nok få dem.

Mht. scrollen, så har jeg lavet frames istedet, og har fundet ud af hvad der var galt, jeg skulle nemlig benytte ilayer.

By the way, var det ikke en god idé at reklamere lidt for din fantastiske Dreamweaver-tutorial her?

Dennis
Avatar billede jing Nybegynder
27. februar 2000 - 19:32 #7
man kan sagtens laver scrolls i layers!!!...bruger det selv på min side!!!
Avatar billede mariah Nybegynder
28. februar 2000 - 10:33 #8
Hej,

jeg har nogle koder liggende derhjemme.
Send mig din mail, så skal jeg sende dem til dig.
mariah@mailme.dk