Avatar billede knast Nybegynder
22. september 2001 - 15:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ban Domæne

Jeg har nogle gutter som terroriserer min side ;-(

når man kan se hvilket domæne folk har ( http://www.zip.dk/cgi-bin/zipstat/stats.cgi?brugernavn=Knast&alle=vis )

kan man så ikke banne folk som kommer fra et bestemt domæne???
Avatar billede fireworld Nybegynder
22. september 2001 - 15:59 #1
du kan banne dem via deres ip

<%

if request.server.variables(\"REMOTE_ADDR\")=\"127.0.0.1\" then response.write \"Du er banned\"
else
blaAH
end if

%>
Avatar billede knast Nybegynder
22. september 2001 - 17:17 #2
Problemmet er bare at de bruger modem, og derved har en dynamisk ip!
Avatar billede netrnger Nybegynder
22. september 2001 - 22:35 #3
hvordan ved du så at det er \"dem\", når de har dynamisk ip?
Avatar billede knast Nybegynder
04. oktober 2001 - 13:14 #4
øhh.....bruger samme nicknames???

men jeg lukker fordi der ikke er noget svar jeg kan bruge
Avatar billede netrnger Nybegynder
04. oktober 2001 - 13:45 #5
Når du ikke svarer på vores spørgsmål, så er det jo klart vi ikke kan give dig noget svar du kan bruge!
Avatar billede knast Nybegynder
04. oktober 2001 - 13:49 #6
normalt ja, men i dette tilfælde er det da fulkomment ligegyldigt om jeg ved at det er dem eller ej, mit spørgsmål gik på hvordan man banner folk som kommer fra et domæne!
og ikke om jeg kunne genkende folk som besøger min side
Avatar billede parazite Nybegynder
04. oktober 2001 - 13:52 #7
Hvordan mener du \"kommer fra et domæne\"?
Avatar billede parazite Nybegynder
04. oktober 2001 - 13:53 #8
Aha - jeg er med. Glem det! :)