Avatar billede static5k Nybegynder
22. september 2001 - 14:19 Der er 5 kommentarer

Billigste selskab

Hejsa...

Nu har jeg længe søgt forgæves, så jeg håber der er nogen her der kan give mig et link.

I næste weekend tager jeg til England i 14 dage, og derfor vil jeg gerne have en liste over de billigste mobiltelefonselskaber i England. Jeg vil helst have mere end et navn, da jeg oplevede sidste gang jeg var der, at det ikke er alle selskaber det er muligt at anvende derovre.

Håber nogen kan hjælpe med et link til hvor jeg kan se dette.
Avatar billede prodic Mester
22. september 2001 - 14:23 #1
http://mobilroaming.teledanmark.dk/servlets/ShowPage?country=gb

Dem som samarbejder med TeleDanmark(TDC)
Avatar billede static5k Nybegynder
22. september 2001 - 14:31 #2
Hmm...brugte One-2-One sidst jeg var derovre, og jeg har debitel herhjemme. Vil prisen så være den samme uanset om jeg har debitel eller TDC ?
Avatar billede prodic Mester
22. september 2001 - 14:38 #3
static->Nej du kan ikke umiddelbart regne med at priserne er de samme som TDC\'s - det er noget individuelt for de enkelte selskaber.

F.eks så ser Sonofon\'s sådan her ud :
Abonnementstype:  Fritidsabonnement uden for Billig-Zone
Tidspunkt Takst i alt pr. minut inkl. moms
8.00-17.00 Til fastnet:  kr. 5,31 Til mobil:  kr. 7,20
17.00-19.30 Til fastnet:  kr. 2,01 Til mobil:  kr. 3,90
19.30-8.00 Til fastnet:  kr. 2,01 Til mobil:  kr. 3,90

Abonnementstype:  Fritidsabonnement inden for Billig-Zone
Tidspunkt Takst i alt pr. minut inkl. moms
8.00-19.30 Til fastnet:  kr. 1,31 Til mobil:  kr. 3,20
19.30-8.00 Til fastnet:  kr. 1,31 Til mobil:  kr. 3,20

for et standard fritidsabo.
Avatar billede bbs Nybegynder
22. september 2001 - 15:01 #4
Avatar billede prodic Mester
22. september 2001 - 15:08 #5
Pricerunner går da på priserne på telefonerne ikke samtalerne - eller hvad?