Avatar billede skjoldby Nybegynder
07. februar 2000 - 16:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Langsom på G3'ere og lidt ældre PC'ere

Hejsa
Min flash film går squ for langsomt på mac'er (G3) og lidt ældre PC'ere. Jeg er klar over at processoren har en betydning, men en G3 burde da være en kraftig nok maskine til at køre en simpel flash film på. Jeg har brugt en smule alpha-effekter og jeg er klar over bandwidth-preview-funktionen. Men når man har konstateret at den bruger for meget, hvad gør jeg så? Hvordan får jeg den ned i et acceptabelt område?

Jeg kan ikke give en url, men jeg kan sige at effekterne kan måske sammenlignes med denne her: http://www.internet.dk/rev2000.htm

Her fungerer det fint, men det gør min ikke, hvorfor?

SKJOLDET
Avatar billede powder Nybegynder
07. februar 2000 - 17:05 #1
Hej Skjodet, jeg synes ikke siden er "langsom" den hakker lidt.

Du kan sætte frameraten til 20 i "ctrl" "m", hvis du ikke allerede har gjort det.

Har du for øvrigt slået "View" "Antialised" text til "ctrl+alt+shift+T"

Powder
Avatar billede skjoldby Nybegynder
07. februar 2000 - 19:43 #2
Powder>>> Det er jo det jeg mener. Deres side hakker ikke så meget, men det gør min. Princippet i layoutet og effekterne er faktisk ens. Som jeg også skriver kan jeg ikke lave en url til min film.
Jeg har ikke prøvet det med frameraten, jeg tror den er på de standard 12. Men den skal jo igennem de samme frames under alle omstændighedder. - men jeg prøver det i morgen.
Antialised er slået til.
Avatar billede stroehm Nybegynder
07. februar 2000 - 21:56 #3
det er din framerate tror jeg!
:)
jeg laver som regel selv i '24'
der plejer det at se ok ud , nogen gange tror jeg godt at man kunne få brug for at sætte den endnu højere, men der går jo nok et par år før alle har en giga-cpu
*LOL*
Avatar billede skjoldby Nybegynder
11. februar 2000 - 10:12 #4
Nu har jeg afprøvet, og ganske som jeg tænkte så får det jo kun filmen til at køre hurtigere på de hurtige maskiner og sætter ikke bandwidth'en ned.
Det er ikke den generelle hastighed jeg vil have op, det er hastigheden på de ældre maskiner jeg vil have op.
Avatar billede skjoldby Nybegynder
16. februar 2000 - 09:36 #5
Nå der er åbentbart ingen der kan hjælpe mig...
Avatar billede stroehm Nybegynder
16. februar 2000 - 11:40 #6
Har du leget med perameteret Quality :
High / low / aouto high osv i dine publish settings forresten ?
Avatar billede skjoldby Nybegynder
16. februar 2000 - 18:54 #7
Det er ikke acceptabelt for kvaliteten. Desuden er siden også kommet på nettet nu og offentliggjort i pressen. Kig forbi http://www.scandicar.com

Skjoldet