Avatar billede pnr Nybegynder
22. september 2001 - 08:28 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

Nogle kan ikke se hva der ligger på min FTP-server !

Jeg har et problem med min ftp-server, Nogle kan godt se hvad jeg har liggende, og andre kan ikke. De der ikke kan se hvad jeg har liggende logger godt nok på (Jeg kan se at de er logget på), men deres vindue, med hvad der skulle have liggende på mit drev, er tomt. Hvis jeg så fra min anden maskine, prøver at logge ind med deres username, kan jeg se det hele. Dem der ikke kan komme ind på min server, har prøvet at connecte til andre FTP-serverer, og det har virket fint.

Jeg har prøvet 3 forskellige FTP-serverer (G6,Serv-u og Warsvr)

Jeg syntes det er underligt
Avatar billede paxster Nybegynder
22. september 2001 - 08:30 #1
kan du ikke prøve at skrive ftp adresse + login/password så vi kan teste???

Paxster
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. september 2001 - 08:32 #2
Prøv at slå PASIVE mode fra/til på dine venners FTP klienter! Det lyder MEGET som sådan et problem!
Avatar billede pnr Nybegynder
22. september 2001 - 08:39 #3
Det kan jo godt komme i kontakt med andre ftp-serverer
Avatar billede pnr Nybegynder
22. september 2001 - 08:48 #4
Jeg har haft ca 10 til at teste og halvdelen kunne ikke se nogele mapper
Avatar billede hojben Novice
22. september 2001 - 13:37 #5
læs goulducks svar
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. september 2001 - 15:06 #6
Ja ... det nytter jo ikke noget bare at sige at det virker op imod andre sider - så kan du jo afvise alle svar.

Prøv nu bare...
Avatar billede hojben Novice
22. september 2001 - 15:45 #7
forskellige brugere og forskellige FTP-programmer incl forskellig indstilling.. Det er et kendt problem med Passive Mode..
Avatar billede pnr Nybegynder
23. september 2001 - 00:00 #8
Vi har prøvet at lege lidt med passive mode, men kan stadig ikke få det til at virke!

Det gik vist lidt hurtigt med at skrive den forgående kommentar, så da jeg trykkede return, stod den på afvis, det var ikke med vilje SORRY :-)
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. september 2001 - 09:22 #9
Hvilken forbindelse til Nettet har du? Router? eller?
Avatar billede pnr Nybegynder
23. september 2001 - 09:39 #10
jeg har en router speedstream 2601, på en netekspress.
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
23. september 2001 - 18:15 #11
KAN DU IKKE PRØVE AT KONTAKTE MIG PÅ ICQ 26 42 36 32 FOR JEG TROR NÆSTEN JEG HAR SVARET!! HVIS DU VIL FORSØGE SÅ BARE KONTAKT MIG!!

MVH

-|Sanded|-
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. september 2001 - 20:33 #12
Ikke så højt ... jeg får ondt i ørene.... :)
Avatar billede pnr Nybegynder
07. oktober 2001 - 10:40 #13
Jeg har stadig ikke fundet en løsning :-(
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
22. oktober 2001 - 11:11 #14
Prøv evt. at formatere compen, hvis det er for slemt så prøv at skifte Server program, hvis ik så prøv at tildel din comp en Ip adresse, hvis ik, ja....... så er det muligvis noget med din router at gøre!!? har du sat Host/Mapping til?? eller fra?
Avatar billede pnr Nybegynder
23. oktober 2001 - 09:15 #15
Jeg har fået en ny router, og det hjalp på problemet :-)