Avatar billede trylmand Nybegynder
07. februar 2000 - 16:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Replikering

Jeg har en table til hitstatistik.
Tabellen får tilføjet nye produktid´er på intranettet. Disse nye id´er skal derefter replikeres op på internet serveren, hvor de enkelte produkthits registreres.
Tabellen ser således ud;

id/idprodukt/Md1/Md2/.../Md12/opretdato

Replikering sker om natten og nye produktid´er udvælges med et rowfilter på "opretdato" således at det kun er oprettelser inden for de sidste 24 timer, der kommer med.
Problemet er at transactional replikering sletter alt andet (også selvom "delete data that matches rowfilter" eller "keep table unchanged" er checket.
Problemet med merge replikering er at den kommer op med fejlen "can not enumerate deletions".
Hvordan får jeg min replikering sat op ?

/Trylmand
Mit problem er at transactional replikering slettetden sk... replikering
Avatar billede trylmand Nybegynder
08. februar 2000 - 11:45 #1
TILFØJELSE:
Det drejer sig om Sql7 servere på NT4ere
/Trylmand
Avatar billede trylmand Nybegynder
10. februar 2000 - 15:32 #2
Har fundet en anden løsning
og takker for pointene.

/Trylmand :)