Avatar billede pillefinger Nybegynder
21. september 2001 - 22:49 Der er 11 kommentarer

spil

1/2øje,min cumputer fryser hvergang jeg har spillet 5-10min.den er også lang tid om at finde sit drev nå jeg starte.      intel pentium III 733mhz
          64mb ram        directx 8.0(4.08.00.0400)
rage fyry/xpert128/xpert2000.
Avatar billede sukos Juniormester
21. september 2001 - 22:51 #1
Køb nogle flere ram!
Avatar billede halifax Nybegynder
21. september 2001 - 22:57 #2
Er du ved at løbe tør for plads på din harddisk - går ud over windows swapfil. Kør en scandisk eg en diskdefragmentering.

Avatar billede pillefinger Nybegynder
21. september 2001 - 22:58 #3
udover at købe flere ram er der ellers ikke noget man kan gøre,da jeg har kunne spille de samme spil. UPS jeg glemte at fortælle at jeg lige har haft formater computer
Avatar billede pillefinger Nybegynder
21. september 2001 - 23:03 #4
vad jeg ved har jeg plads nok da jeg har brugt 1,29GB  17,7GB tilbage
Avatar billede dr.truti Nybegynder
21. september 2001 - 23:12 #5
Det skulle ikke være et TNT 2 Grafikkort du har ???

64 mb Ram burde være nok og en P III 733 er jo et monster :)

Truti [DK]
Avatar billede pillefinger Nybegynder
21. september 2001 - 23:17 #6
næ nej det er et ati rage fyry/xpert128/xpert2000.upgrad.
Avatar billede formula-1.dk Nybegynder
21. september 2001 - 23:40 #7
Jeg ville uden tvivl køre en scandisk efterfulgt af en defrag, også selv om jeg lige havde formateret. Hvis din harddisk \"pludselig\" er en del langsommere kunne det jo godt tyde på at den er lidt rodet. Har du evt. lagt andre drivere ind i forbindelse med formateringen, det værre sig enten nyere eller ældre end dem du kørte med før formatering.
Avatar billede formula-1.dk Nybegynder
21. september 2001 - 23:41 #8
Hov tjeck evt. cpu temp. i biosen lige efter den ahr været nede.
Avatar billede dr.truti Nybegynder
21. september 2001 - 23:48 #9
formula-1.dk > Godt du lige kom ind på det med CPU Temp.....

Jeg har selv haft problemer med at min PC kørte ustabilt p.grn alt for høj kabinet temp. Du kan prøve at gå ind på:

www.overclocking.dk
www.tweakup.dk

der kan du finde et lille program der hedder MotherBoard Monitor... det fylder ca 500 kb. Og der kan se hvor høj din Temp er på CPU\'en/erne og på dit motherboard din CPU skal / må ike være over 65 Celtius og dit mother board må / skal ikke være over 35 - 40 Celtius......

Dette kan betyder uhyr meget ;)

Truti [DK]
Avatar billede fafnr Nybegynder
22. september 2001 - 00:11 #10
Tjaa... Mine penge er på en kombination af en dårligt grafikkort, og måske en gammel BIOS... Prøv at opdatere BIOS\'en, og nye drivere til grafikken... Og så skader lidt mere ram vel heller ikke??
Avatar billede pappy Nybegynder
22. september 2001 - 23:08 #11
Har du aktiveret DMA efter genistallation af Windows  ?
http://www.wintip.dk/trimning/dma.htm