Avatar billede imma Forsker
07. februar 2000 - 14:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

photoshop actions

jeg skal have lavet en meget specifik action, der er 1 ting som jeg ikke kan. Please help.

Actionen skal scalere et indscannet billede ned til 160*160 pixels så skal der en ramme rundt om.
derefter skal billedet gemmes i et specifikt bibliotek.

så skal billedet scaleres ned i 80*80 pixels og gemmes i et andet specifikt bibliotek.

f.eks. billederne på 160*160 i c:\images
og      billederne på  80*80 i c:\images\thumbnails

rammen der skal være udenom skal bare være 1-2 pixels sort.

hvis du gider at kigge lidt på denne specifikke action, ville det være mycke bra.

jeg skal have tilsendt actionfilen til herre@imma.dk

p.s. meningen er at den person der skal scanne billeder ind bare skal scanne og trykke på play. Så man laver så lidt fejl som muligt.

ciao.

Jon
Avatar billede 8ball Nybegynder
07. februar 2000 - 15:34 #1
For 30 point..*G* - så skidt da.
Bliver sendt via mail i løbet af de næste 10 minutter + evt. kommentare.

- 8ball
Avatar billede chris Nybegynder
07. februar 2000 - 16:24 #2
8ball: var det noget du ogsaa kunne sende til mig ?
cs@lyngbyes.dk

kan godt give 30 stykker for det hvis du vil have det
Avatar billede imma Forsker
07. februar 2000 - 16:42 #3
det ser cool ud, men skal vi ikke have samme scannere
Avatar billede 8ball Nybegynder
07. februar 2000 - 16:48 #4
imma >> scanneren er ligemeget, så længe der er deffineret en twain_32 source som default.
Avatar billede 8ball Nybegynder
07. februar 2000 - 16:51 #5
chris >> er på vej...