Avatar billede food4u.dk Nybegynder
21. september 2001 - 21:32 Der er 36 kommentarer og
1 løsning

Sætte en masse små billeder sammen i tabeller til IE og NS

Hejsa

Jeg skal have lavet dette:
http://www.ankerlokken.dk/seher.gif

Som i kan se, så virker det fint hos mig, men hvis du kigge her:
http://www.ankerlokken.dk/samlet2.htm
Jeps, det virker ikke hos dig.

Men, hvis du kan lave så det virker hos ALLE, så vil jeg blever såååååååååååå glad.

Men hvad skal du have?
Ja, jeg har smidt 250 point på, men hvis det ikke er nok, så må du sige et beløb.

MVH
Christoffer
www.food4u.dk
ankerlokken@kjoelbaek.dk
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
21. september 2001 - 21:34 #1
Der er billeder her:
http://www.ankerlokken.dk/gfx.rar
Avatar billede tommyf Nybegynder
21. september 2001 - 21:55 #2
Kan du bruge den nederste her til noget?
http://www.builder.dk/services/downloads.asp?show=5
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
21. september 2001 - 21:58 #3
Optimalt, prøver ligw
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
21. september 2001 - 22:24 #4
Nope, den ville heller ikke

Hvorfor er der ikke nogle der kan lave det for mig :o(

Prøver med flere point
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
21. september 2001 - 22:38 #5
Du vil jo i realiteten ha\' lavet en hel side for point...og ud fra sidens titel tyder det på at det er noget du tjener penge på! Det holder ikke.
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
21. september 2001 - 22:44 #6
Nær, det vil jeg ikke

Jeg vil bare have tilrettet den kode jeg har lavet, eller have nogle ideer til hvordan jeg laver det.
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
21. september 2001 - 22:44 #7
nær=næ
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
21. september 2001 - 22:57 #8
Ser da ud til at fungere fint nu..
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
21. september 2001 - 22:58 #9
Næ..ikke nu. Var da mærkeligt, virkede lige før!
Avatar billede stefan90 Nybegynder
21. september 2001 - 23:00 #10
Denne ehr downloader du bare: http://www.builder.dk/system/download.asp?ref=1&id=27 den burde virke!
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
21. september 2001 - 23:05 #11
stefan > det kan ikke bruges
Avatar billede stefan90 Nybegynder
21. september 2001 - 23:08 #12
okay
Avatar billede master_nemo Nybegynder
21. september 2001 - 23:12 #13
jeg prøver hvis det er ok jeg skære det ud i nogle nye billeder?

/MN
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
21. september 2001 - 23:17 #14
helt fint med mig, det skal bare være, så de grå områder er \"skrivbare\", samt det store hvide
Avatar billede master_nemo Nybegynder
21. september 2001 - 23:24 #15
kan du ikke uploade hele det store bilede så?

/MN
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
21. september 2001 - 23:26 #16
Avatar billede master_nemo Nybegynder
21. september 2001 - 23:30 #17
uden explore baren.. så det passer helt.. ellers kommer det til at se fucked ud...

/MN
Avatar billede master_nemo Nybegynder
21. september 2001 - 23:30 #18
du uploader det bare.. så laver jeg det til imorgen

/MN
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
21. september 2001 - 23:50 #19
www.ankerlokken.dk/nemo/nemo1.gif -->
Her skal de grønne felter være sådan, at der kan skrives i dem, og at jeg selv kan sætte en BGCOLOR

www.ankerlokken.dk/nemo/nemo2.gif -->
Bare billedet

Det skal være sådan:
www.ankerlokken.dk/nemo/nemo3.gif

Avatar billede food4u.dk Nybegynder
21. september 2001 - 23:50 #20
håber det lyder logisk :o)
Avatar billede martens Guru
21. september 2001 - 23:57 #21
hvad har du lavet billedet i ?
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
22. september 2001 - 00:02 #22
psp
Avatar billede cellaneous Nybegynder
22. september 2001 - 09:01 #23
du skriver \"eller have nogle ideer til hvordan jeg laver det\" men har ikke gidet kommentere mit indlæg omat du har lavet fast størrelse på billeder men ikke fast størrelse (fontsize+2) på trekst - har du overhovedet afprøvet om det hjælper på sagen? derudover kan jeg ikke hjælpe meget for jeg ved kun netscpae hader tabeller og er bange for din løsning er at tjekke hvad browser brugen bruger (med noget script) før de ser din side
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
22. september 2001 - 13:41 #24
jeps, jeg har prøvet det du skrev, men det er rimelig indlysende at det ikke virker

et billede der skal fylde hele skærmen, skal være 100%, du kan jo ikke vide hvor langt det præcis skal være
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
22. september 2001 - 13:42 #25
desuden kan jeg ikke lige se hvor dit indlæg er
Avatar billede jakoba Nybegynder
22. september 2001 - 14:50 #26
Tjae, hvis det giver 400 her er det jo fjollet at gøre det for 50 :-))
http://hjem.get2net.dk/Jakob.Aggernaes/temp/exp112135/samlet.htm

testet i
IE4, NS4  fin
NS6      ok
Opera    duer ikke.

mvh JakobA
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
22. september 2001 - 15:09 #27
jakoba > det virker jo heller ikke som det skal:
Menuen er for stor
Der kommer scroll både op og ned
Det grå område er ikke \"skrivbart\" over det hele...
Avatar billede jakoba Nybegynder
22. september 2001 - 15:12 #28
så kommer du nok til at vente på nogen der gør det som det skal gøres.
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
22. september 2001 - 15:16 #29
jeg er ved at give lidt op, så nu prøve jeg én gang til, hvis det ikke virker, så bliver det frames
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
22. september 2001 - 16:38 #30
Hvorfor kan du ikke bare smide menu samt det lige over i en frame for sig - så virker jakobas løsning da fremragende - og så forbliver menuen i en fast størrelse.

Avatar billede food4u.dk Nybegynder
22. september 2001 - 17:01 #31
jeps, men efter som det skal laves i HTM, så kan man ikke lave:
www.domæne.dk/filer/fil.htm

For så skal alt jo være i framen, og det ønsker kunden (at man kan skrive en direkte fil)

Men, jeg er ved at lave noget nu, og jeg regner med at når det virker i netscape, så virker det overalt.

Men NS er hjerne dødt, den kan godt lave width=\"100%\" på et billede, men ikke med højden

Desuden kan den ikke lave BGCOLOR hvis tabellen er for lille :o(
Avatar billede michaelb Nybegynder
22. september 2001 - 17:23 #32
Jeg fatter ikke en skid af det her! Men jeg følger spændt med ;o)

.::Michael::.
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
22. september 2001 - 17:33 #33
Hvad er det du ikke fatter? :o)
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
22. september 2001 - 18:11 #34
Jeg har selv fået lavet noget, som virker i IE, og som med garanti ikke virker i NS :o)

Men hvad, det virker!

Lukker igen
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
22. september 2001 - 22:45 #35
Må vi se?
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
22. september 2001 - 23:27 #36
Jeps, det må i da gerne

Det virker dog ikke helt, da der ved reload kommer lidt problemer nogle gange, men ellers virker det.

http://www.ankerlokken.dk/siden/
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
22. september 2001 - 23:30 #37
Jeg ser 3 fejl i øverste venstre hjørne (IE 5.5) - og de ser ud til at være der lige meget hvor mange gange jeg reloader.