Avatar billede loproc Praktikant
21. september 2001 - 17:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ping gennem WSocket

Hejsa!
Jeg skal bruge et eller andet kode eller komponent (kode foretrækkes) som giver mig ping tiden på en IP eller kan gøre det gennem WSocket...
Avatar billede varulven Nybegynder
21. september 2001 - 17:48 #1
Er med på en lytter...
Avatar billede angelod Novice
21. september 2001 - 19:27 #2
Jeg vil give dig et link til et sted hvor du kan få en OpenSource komponent-pakke med alt muligt som er relateret til internet-adgang. Der er også en Ping-komponent.. Kig lidt på koden og se hvordan det gøres. :o)

http://overbyte.alexid.fr/frame_index.html
(Klik på pilen ved siden af dropdown boksen hvori der står \"Latest ICS version\" (øvre højre hjørne))

Håber det hjælper. :o)
Avatar billede angelod Novice
22. september 2001 - 01:43 #3
Takker for point :o)
Avatar billede loproc Praktikant
22. september 2001 - 01:59 #4
takker for hjælp :)
Avatar billede angelod Novice
22. september 2001 - 02:03 #5
Helt iorden. Jeg er lige startet her.. Er faktisk en helt rar fornemmelse at hjælpe folk. ^_^