Avatar billede haver Nybegynder
21. september 2001 - 17:02 Der er 18 kommentarer

Programmør/grafiker Søges

Hvad gør vi:

Eksiterende website med ca. 5.000 sessions om dagen søger programmeringsassitance. Et alternativ er at vi kan tilbyde freelancer 200 kr./t., eller ejerandel kombineret.

En anden mulighed er et samarbejde med et seriøst Web firma som kan levere programmering imod ejerandel i Websitet.

Gode forslag og tilbud ses gerne foreslået...
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
21. september 2001 - 17:04 #1
Hvis i har brug for en freelance programmør kig på http://www.bekhoj.dk

Mvh Bjarke Bekhøj
Avatar billede sesam Nybegynder
21. september 2001 - 17:05 #2
Jeg kunne godt tænke mig at vide mere specifikt hvad opgaverne går ud på?
Avatar billede sesam Nybegynder
21. september 2001 - 17:06 #3
Hvis i har brug for en freelance designer kig på www.safron.dk (sitet er dog ikke helt færdig)
Avatar billede tpiil Nybegynder
21. september 2001 - 17:06 #4
Kontakt mig på med flere oplysninger:
tpiil@tpiil.dk
ICQ: 73543734
Avatar billede haver Nybegynder
21. september 2001 - 17:08 #5
Opgaver er grafik og programmering samt database håndtering (SQL)..

Opgaver kræver en meget kompetent person...
Avatar billede limemedia Nybegynder
21. september 2001 - 17:11 #6
kontakt mig på ljweb@ljweb.com eller icq : #13434534 ... Har erfaring med højtrafik sites, ecommerce, datawarehousing m.v. Er fleksibel, kompetent og du vil ikke fortryde det !
Avatar billede tpiil Nybegynder
21. september 2001 - 17:11 #7
Jeg kan stå for programmeringen og jeg kender en som kan lave grafikken...
Avatar billede limemedia Nybegynder
21. september 2001 - 17:12 #8
ps. udvikler pt i PHP og mySQL, har også erfaring med Perl, JSP, IPerForm m.v. Holder mig fra ASP af religionsmæssige hensyn *s*
Avatar billede tpiil Nybegynder
21. september 2001 - 17:13 #9
hehe ups jeg udvikler asp...
Avatar billede haver Nybegynder
21. september 2001 - 17:13 #10
Skriv gerne referencer og bopæl!!
Avatar billede tpiil Nybegynder
21. september 2001 - 17:14 #11
skriv en mail til mig eller skriv din mail her...
Avatar billede sesam Nybegynder
21. september 2001 - 17:16 #12
Hvis interreseret i mit design så skriv på kasper@safron.dk
Avatar billede psyched.dk Nybegynder
21. september 2001 - 17:19 #13
Jeg kan stå for grafik..
sammenarbejder med overstående programmør Tpiil
Avatar billede limemedia Nybegynder
21. september 2001 - 17:21 #14
Mit eksperten cv
http://www.eksperten.dk/job/cv/vis.phtml?id=825

Jeg har erfaring med at arbejde med firmaer som TDC og HP. Har udviklet Japans nu trediestørste jobportal samt mange mange flere.
Avatar billede sesam Nybegynder
21. september 2001 - 17:40 #15
Damn jeg har ikke adgang til mail lige nu så hvis i vil kontakte mig så gør det venligst her.
Avatar billede jkmedia Nybegynder
21. september 2001 - 20:28 #16
PHP & MySQL Programmør! Arbejder også en del med Photoshop og har arbejdet med webdesign i mere end 4 år.
Ref: www.jkmedia.dk

Jeg ville gerne have lidt flere oplysninger om den site, og hvad man skal lave/stå for!
Mail: jan@jkmedia.dk
Avatar billede martin100 Nybegynder
22. september 2001 - 13:53 #17
Kan du evt. sende noget mere infomation. info@2mwebdesign.dk - venligst Martin Mortensen
Avatar billede pfp Nybegynder
17. januar 2002 - 13:05 #18
Du kan evt. skrive til peter@votus.dk hvis du endnu ikke har fundet ud af noget med nogen af de andre. Se evt. mere på www.votus.dk

Med venlig hilsen
Peter F. Poulsen