Avatar billede jacobberget Nybegynder
21. september 2001 - 15:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Napoleon opgave

Hej allesammen...

Jeg sidder og har projekt-opgave ovre i skolen, og søger derfor en flot forside... Så hvis nogen vil hjælpe mig med at lave noget flot grafik, med nogle billeder af Napoleon... Der kan sikkert findes nogle her: http://store.corbis.com/search/productsearch.asp?pg=1&search=Napoleon&navid=top25/napoleon&ti=758&fp=1&npp=36&logon=False
Billederne skal være af NAPOLEON DEN 1!
Der skal ingen tekst være, da jeg selv sætter den på!

På forhånd tak!

/jacobberget
Avatar billede rebus Nybegynder
21. september 2001 - 16:17 #1
Jeg har selv skrevet om Napoleon.
Min forside bestod tre billeder, hvor man kunne se ham i sine unge dage, i hans storheds tid og til sidst i billede hvor han ligger i sin seng \"lige\" inden han dør.
Den var jeg meget tilfreds med.
Avatar billede jacobberget Nybegynder
21. september 2001 - 16:25 #2
Ja, det lyder også meget godt, men jeg ville gerne have at nogle gad at LAVE det til mig! Og derfor opfatter jeg ikke dit \"svar\" som et svar.
Avatar billede rebus Nybegynder
21. september 2001 - 18:18 #3
Jeg kan da godt lave det til dig.
Hvad er din email så kan jeg sende det til dig.
Avatar billede jacobberget Nybegynder
21. september 2001 - 22:37 #4
jacobberget@hotmail.com
Avatar billede jacobberget Nybegynder
23. september 2001 - 19:24 #5
Nå, ingen gider at svare?