Avatar billede z_master Nybegynder
07. februar 2000 - 11:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Internet i udlandet

Er der en internetudbyder, som også gør at man kan logge på Internettet i udlandet på landets lokale takst??

Altså f.eks. at man sidder på i Danmark til vores lokal, men så når man rejser til England, så sidder man på deres lokal takst i stedet for at skulle ringe til Danmark og koble sig på der, hvilket koster en bondegård..

Avatar billede hjensen Nybegynder
07. februar 2000 - 11:50 #1
Ja, hos Uni2 kan man gøre det. Der er bare noget med, at det koster et gebyr for hvert opkald, men prøv at kigge her:

http://www.uni2.dk/support/vis_artikel.php3?id=125&kategori=125
Avatar billede snowball Novice
07. februar 2000 - 14:08 #2
Tele Danmark tilbyder det også ! De kalder det for Global Roaming Service.

Flere informationer her: http://www.opasia.dk/kundeservice/abonnement/info_roaming.shtml

Snowball
Avatar billede getalife Nybegynder
08. februar 2000 - 00:20 #3
Og så er Tele Danmarks Roaming tilmed gratis :o)

Men det kræver at du er kunde hos TD@ med et Opasia Standart abonnement
Avatar billede ksss Nybegynder
26. februar 2000 - 23:20 #4
Besøg www.gric.dk download det gratis program og du kan benytte din internet konto hos næsten enhver dansk internet udbyder til at logge på i udlandet til lokal takst... Det er virkeligt et smart program.

mvh.

Mikael