Avatar billede taygoo Nybegynder
21. september 2001 - 15:54 Der er 17 kommentarer og
2 løsninger

sort hvid!

Er der nogen der kan lave

http://gwh.dk/taygoo/tiger1.jpg

om til sort og hvid og sætte det ind på billed:

http://gwh.dk/taygoo/15_Flot.jpg

Så det kommer til at se ud al\'a

http://gwh.dk/taygoo/segl.gif
Avatar billede ove-s Nybegynder
21. september 2001 - 15:58 #1
Ja det kan jeg da godt, men hvor skal det så hen???
Ove
Avatar billede taygoo Nybegynder
21. september 2001 - 16:01 #2
hvad mener du med hvor det skal hen?

bruges til?
Avatar billede ove-s Nybegynder
21. september 2001 - 16:04 #3
Nej ikke hvad det skal bruges til, men hvordan skal det sendes til dig??
Avatar billede taygoo Nybegynder
21. september 2001 - 16:05 #4
taygoo@ofir.dk
Avatar billede oersted Novice
21. september 2001 - 16:06 #5
Avatar billede taygoo Nybegynder
21. september 2001 - 16:08 #6
nej der skal være mere kontrakst i faverne.

Falder for meget ind i hinanden.

må godt lave tigeren lidt større
Avatar billede ove-s Nybegynder
21. september 2001 - 16:12 #7
Jeg har sendt en til din mail, brug den eller lad være, forsat god jagt...
Avatar billede taygoo Nybegynder
21. september 2001 - 16:14 #8
ok
Avatar billede osaka_san Nybegynder
21. september 2001 - 16:17 #9
Bare lige til en anden gang så hører den her slags \"spørgsmål\" vist mere ind under job -> freelance, end programmer billedbehandling ;-)
Avatar billede oersted Novice
21. september 2001 - 16:17 #10
Avatar billede podata Nybegynder
21. september 2001 - 16:19 #11
Avatar billede oersted Novice
21. september 2001 - 16:19 #12
...en smule takket i kanterne, kunne absolut være bedre, til gengæld sender jeg ikke en regning

Stor hilsen ørsted
/www.jspr.dk
Avatar billede taygoo Nybegynder
21. september 2001 - 16:22 #13
ja men det er den bedste den du har lavet Ørsted....!

Men der er stadig muglighedder for pionthvis der er flere forslag!
Avatar billede oersted Novice
21. september 2001 - 16:27 #14
har du ikke selv noget billedbehandlingsprogram ?
Så kunne du jo øve dig lidt :-)

..den er jo næsten færdig.

/
Avatar billede oersted Novice
21. september 2001 - 16:31 #15
> osaka san: ja, på en måde. Men helt ærligt betragter jeg freelance kategorien som noget der burde være mere seriøst; altså professionelle opgaver.
Sådan nogle småting - for point - burde der oprettes en anden kategori til. Alternativt kunne taygoo jo benytte lejligheden til at lære hvordan man gør - det her har han jo ikke lært særlig meget af. Hvis han i stedet havde spurgt hvordan man bar sig ad, var han nået et skridt videre.
Avatar billede taygoo Nybegynder
21. september 2001 - 16:33 #16
jeg har photodraw men kan ikke gøre billed tranperant
der vil være en eller baggarund.
Men i andre programmer er den tranperant. underligt!

ved du hvordan man kan gøre billed transperang i photodraw?
Avatar billede oersted Novice
21. september 2001 - 16:47 #17
Nej, jeg kender det ikke. Men du kan jo sagtens arbejde videre med det vi har lavet, uden at du har brug for gennemsigtighed.
Måske kan du få fat i Paint Shop - er det ikke standard i Windows ? Spørg igen, hvis du kører fast.
Avatar billede osaka_san Nybegynder
21. september 2001 - 17:14 #18
oersted> jeg er ganske enig i din betragtningen omkring det med at lære det selv.

Generelt er jeg meget lidt for hele den der arbejde for point trend, da jeg mener at det er det samme som gratis arbejde. :-).

Det er bare ikke sjældent jeg har oplevet at folk ikke ønsker at lære det selv men bare vil have det lavet, hvorfor jeg foreslår freelance kategorien, da jeg mener at dette er en lige så professionel opgave, som det at lave et logo, designe et website osv ;-).

Derfor tillod jeg mig at henvise til denne kategori.

/mvh.
Oscar
Avatar billede oersted Novice
21. september 2001 - 17:20 #19
apropos har jeg oprettet : http://www.eksperten.dk/spm/112079

> taygoo; absolut ikke for at hænge dig eller dit spørgsmål ud. Bare en generel betragtning..

/