Avatar billede felix15 Nybegynder
21. september 2001 - 13:44 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

Til Gamer.dk...

Til Gamer.dk:

Hejsa.

Hvis du er derude et sted, så svar venligst hurtigt. Du har engang lavet et banner til en cs-clan ved navn -|KM|- (www.clan-km.subnet.dk). Clanen er imidlertidigt gået i opløsning, og designet bliver nu brugt til en anden clan ([RB]). Kunne du  ikke  tænke dig at lave banneret om, så der ikke står Kalbyhøj Mafia mere? Der skal nemlig stå: RealBot...

MVH. Jimmy Nielsen
Avatar billede mystical Nybegynder
21. september 2001 - 14:08 #1
-
Avatar billede blood Nybegynder
21. september 2001 - 14:14 #2
Det er det bedste jeg kan gøre uden en arbejds fil..
http://www.webpunkt.dk/eksperten/mafia_top%5b2%5d.gif
Avatar billede blood Nybegynder
21. september 2001 - 14:15 #3
Og uden at bruge flere timer på det :o)
Avatar billede zhark Nybegynder
22. september 2001 - 17:57 #4
Avatar billede blood Nybegynder
22. september 2001 - 18:20 #5
zhark >> Din er jo bare et kopi af mit.....
Avatar billede zhark Nybegynder
22. september 2001 - 18:27 #6
hvad mener du? Min er ikke mere kopi end din er og så er det en anden str. og jeg har brugt det der var uploadet ( www.clan-km.subnet.dk ), har du ik\' det?
Avatar billede blood Nybegynder
23. september 2001 - 14:06 #7
Hvis du prøver at kigge på mit (Det øverste) og dit (det nederste).
http://www.webpunkt.dk/eksperten/test.gif

Så kan du se at din er en kopi af mit hvor du har sat http://www.clan-km.subnet.dk/images/mafia_hjorne.gif ind på..
Avatar billede mystical Nybegynder
23. september 2001 - 14:17 #8
Ikke for at blande mig på nogen måde:

Men jeg vil give Blood ret i at Zhars forslag er en kopi.

/Mystical
Avatar billede blood Nybegynder
23. september 2001 - 14:48 #9
:o)
Avatar billede felix15 Nybegynder
24. september 2001 - 08:41 #10
Så er jeg tilbage igen. Jeg har haft lidt com problemer, så jeg blev nød til at sende den til reperation...

Til Blood: Siden du kom først, skal du have point, men det ville være lidt bedre hvis du kunne gøre teksten lidt større så der ikke er så meget spildt plads. Bare 1 cm. fra billederne i hver side.

Nu er det sådan at der faktisk er 2  billeder der skal laves om; det ene er det Blood har lavet om, og det andet er det Zhark har lavet om.

Se her:

www.clan-km.subnet.dk/images/mafia_top.gif
og
www.clan-km.subnet.dk/images/mafia_top[2].gif

Websiden skal bruge begge billeder, så i havde ret begge to, men kan du klare det Blood?!
Avatar billede zhark Nybegynder
24. september 2001 - 15:24 #11
Jeg mener teksten er væsentlig mere ren i mit forsøg, men jeg trækker mig fra det her spm.
Avatar billede zhark Nybegynder
24. september 2001 - 15:26 #12
blod>
Så kan du jo kopiere og ændre mit :-)
Avatar billede zhark Nybegynder
24. september 2001 - 21:18 #13
Du kan jo få blood til at kopiere det her, så han kan få sine point!
http://www.friserverplads.dk/zhark/maf-c.gif
Der er et par stykker mere med anden fonts
http://www.friserverplads.dk/zhark/maf-a.gif
http://www.friserverplads.dk/zhark/maf-b.gif
PS.: Man ser ikke hele billedet i 800*600
Avatar billede felix15 Nybegynder
25. september 2001 - 08:27 #14
Ok Zhark. Siden Blood ikke gider at deltage, og nu hvor jeg skal bruge billederne hurtigt, vil jeg give dig point. Men jeg har et par krav:

Fonten fra: http://www.friserverplads.dk/zhark/maf-b.gif skal bruges. (Baggrunden i billedet er lidt slørret, så brug baggrunden fra http://www.friserverplads.dk/zhark/maf-c.gif istedet.
Skriften skal være helt ud til kanten, ligesom her: http://www.friserverplads.dk/zhark/maf-b.gif

Der skal laves om på 2 billeder:

www.clan-km.subnet.dk/images/mafia_toop.gif

www.clan-km.subnet.dk/images/mafia_top[2].gif (bare skriv det der [2].gif selv)

PS: Det er heller ikke meningen den skal ses i 800x600
Avatar billede felix15 Nybegynder
25. september 2001 - 08:27 #15
PPS: Der skal ikke stå Realbot, men RealBot... Husk det store B!
Avatar billede felix15 Nybegynder
25. september 2001 - 08:29 #16
Avatar billede zhark Nybegynder
25. september 2001 - 10:45 #17
Avatar billede zhark Nybegynder
25. september 2001 - 10:48 #18
Jeg er desværre ikke hjemme de næste 2 dage, hvis ikke det her er OK.
Avatar billede felix15 Nybegynder
25. september 2001 - 12:05 #19
LOOOOOOL! Uden de 3 punktummer så ville det være perfekt! Kan det nås inden du forsvinder?! Så er pointene der med  det samme...
Avatar billede felix15 Nybegynder
25. september 2001 - 12:07 #20
De er faktisk meget fede. Hvis du kan nå at rette det inden kl. 13. er pointene hjemme! Ellers får du dem først i morgen, da jeg ikke er i skole efter 13.
Avatar billede zhark Nybegynder
26. september 2001 - 23:14 #21
Der er gået \"kuk\" i mine PSD filer - er kommet til at sammenkopiere nogle, jeg håber du kan bruge disse 3 (muligvis en pixel forskydning af tekst?)  jeg har desværre ikke tid til mere!
http://www.friserverplads.dk/zhark/slut-3.gif
http://www.friserverplads.dk/zhark/slut-2.gif
http://www.friserverplads.dk/zhark/slut-1.gif
Avatar billede felix15 Nybegynder
27. september 2001 - 08:26 #22
De er fine... Tak for hjælpen. Det er dejligt at kunne få hjælp af nogle computer-genier, lige når man vil.

Så er pointsne hjemme!
Avatar billede felix15 Nybegynder
27. september 2001 - 08:48 #23
Øhh... Nu når du har fået pointene, så er presset ikke på dig mere.

MEN: Der er en lille fejl, som du jo nok kan se her, www.klan-rb.subnet.dk , og du kan jo vælge og bare droppe det hele, eller du kan vælge at tage kampen op og gøre dig fortjent til dine \"== point!
Avatar billede felix15 Nybegynder
27. september 2001 - 10:05 #24
Problemet er klaret... Se det færdige resultat her: www.klan-rb.subnet.dk (hvis du har forslag til forbedringer, så skriv venligst her...)
Avatar billede zhark Nybegynder
27. september 2001 - 10:54 #25
Jeg sad og rodede med det :)
Som sagt \"nossede\" jeg i det og fik gemt en flettet fil... oven i en der var med delte layers og havde tastet pil (flyt) med forkert layers og -- ja noget hø, men jeg kan redde det, hvis det er nødvendigt, men som sagt er jeg i tidnød bare træls at aflevere sådan noget... ses i morgen aften
Mvh. zhark
Avatar billede zhark Nybegynder
27. september 2001 - 20:06 #26
Jeg kom lige hjem et smut i aften, men det ser da udmærket ud!
Gider du fortælle hvorfor du vil (ville) have 3 (tre) billeder. Det har absolut besværliggjort det ret meget og var grunden til at jeg klokkede i det (måtte sammeflette for at få dem helt ens og klokkede så i det ved ikke at gemme som nyt image osv.).
Man skulle mene ENTEN billedet delt i de 2 dele... ELLER det samlede, hvorfor både og?
Avatar billede felix15 Nybegynder
28. september 2001 - 09:55 #27
Du skal ikke spørge mig... jeg har ikke lavet designet. Jeg skulle faktisk kun bruge de to adskilte billeder. Men du har jo fået 200 point for det, så du er vel ikke så ked at det alligevel, vel?!