Avatar billede lisean Nybegynder
21. september 2001 - 12:27 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Download af højtopløste fotos

Jeg har brug for at kunder skal kunne downloade højtopløste fotos fra et site.
Jeg kan godt linke direkte til orginal fotoet, og vise det i et nyt vindue, hvor kunden så kan gemme det på sin egen disk. Men jeg ville gerne kunne downloade direkte. Findes der en special kode?
Jeg benytter Frontpage 98
Avatar billede NanoQ Nybegynder
21. september 2001 - 12:31 #1
Du kunne jo vælge at pakke billederne med f.eks. winzip, og lade thumbnails pege på dem.

NanoQ
Avatar billede -sofus- Nybegynder
21. september 2001 - 12:58 #2
burde virke:
<a href=\"billedafsofus.jpg\" target=\"_new\">Lækker dreng</a>

Avatar billede Keld Nielsen Forsker
21. september 2001 - 13:54 #3
Det kommer jo helt an på hvilket format dine billeder i - f.eks. TIFF og EPS kan jo downloades direkte.
Anderledes stiller det sig med JPEG - her er du nødt til at vise billedet eller som nanoq skriver at zippe dem - jeg leder også efter metode til at kunne lave direkte download uden at skulle zippe osv. ...jeg har desværre ikke fundet det - endnu!
Avatar billede apollo69 Nybegynder
07. oktober 2001 - 11:59 #4
Hvad med \"Gem destination som\"?