Avatar billede infojens Nybegynder
21. september 2001 - 10:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Deling af netværksdrev over Internettet ?

Jeg/min makker bruger Windows 2000 pro og har fast IP

Jeg har hørt at det er muligt at oprettet netværksdrev over Internettet men hvordan ?
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2001 - 10:22 #1
Det skal gøres ved hjælp af IIS eller ftp.
Avatar billede the_party_dog Nybegynder
21. september 2001 - 10:36 #2
ja, det ka lade sig gøre med iis og ftp, og det er også klart det nemmeste... hent bulletprof ftp server, den er nem og god at begynde med....., så skal jeres router bare nattes, der er en god instruktion til dette på www.adsl.dk cybercitys side, hvor det hele står,
det er den nemmeste måde at gøre det på, bare husk og brug password og ikke anonyme bruger for ellers kan andre kigge med..

The party dog
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2001 - 10:48 #3
Brug evt. webdrive eller ftpdrive til at mappe drev til pc\'eren :-) programmerne findes via expertfpt.

kharder
icq# 71258492
www.expertftp.subnet.dk

Avatar billede Slettet bruger
21. september 2001 - 10:50 #4
ligger en færdig løsning til ftp med serveru her:

www.mulle.adsl.dk/serveru