Avatar billede gaudi Nybegynder
21. september 2001 - 08:45 Der er 8 kommentarer

Outlook???

Når jeg henter mail - spørger outlook konstant om brugernavn/pw er rigtigt.....argh.....jeg skal trykke på den requester 100 gange, hvis nogle har været så venlige at vedhæfte en fil.

Desuden er den utroligt irriterende når jeg editerer html sider. Hvis jeg f.eks. sætter markøren ind i noget stor rød tekst og vil tilføje noget med samme tekst.......så ændrer den det til default lille blå skrift så snart jeg trykker en tast.

60 point til den der først løser mit problem!
Avatar billede klatten Nybegynder
21. september 2001 - 08:47 #1
Hvilken version?
Avatar billede omen Nybegynder
21. september 2001 - 08:51 #2
I outlook, skal du gå ind under Konti, og bede den om at huske password og brugernavn.
Avatar billede klatten Nybegynder
21. september 2001 - 08:51 #3
Outlook Express 4
Outlook Express 5
Microsoft Outlook 97
Microsoft Outlook 2000
Avatar billede klatten Nybegynder
21. september 2001 - 08:57 #4
Uanset hvilken version det, så ligger løsningen i dine indstillinger!
Avatar billede gaudi Nybegynder
21. september 2001 - 08:58 #5
Outlook XP installeret på den gamle 2000, og jeg har været inde i konti og stille den før.....den gør det alligevel
Avatar billede foldager Novice
21. september 2001 - 08:59 #6
Mht. teksttyper og anden formatering i outlook:

Skriv din mail i en webeditor (f.eks. frontpage) og clip/paste teksten ind i din mail.

På den måde kan du bedre styre html-koden.
Avatar billede klatten Nybegynder
21. september 2001 - 09:07 #7
XP ! Ok, kan desværre ikke hjælpe!
Avatar billede mile Juniormester
01. oktober 2001 - 12:33 #8
Kan du ikke gå i Funktioer - Email konti - Få vist eller rediger eksisterende email konto - Rediger - Flere Indstillinger - fanen \"Avanceret\" - og sætte \"Netværkssikkerhed ved logon\" til \"adgangsgodkendelse\" ?