Avatar billede yatty Nybegynder
20. september 2001 - 20:14 Der er 6 kommentarer

Hvorfor kan jeg ikke...

Hvorfor kan jeg ikke installere driverne til mit lydkort? Hver gang jeg prøver at installere dem så fryser min computer..Jeg har et Terratec 128 i PCI lydkort..og jeg kører med Windows ME...jeg håber i kan hjælpe mig..

På Forhånd Tak

Yatty
Avatar billede fangel Nybegynder
20. september 2001 - 20:16 #1
er der risser i CD\'en
Avatar billede yatty Nybegynder
20. september 2001 - 20:29 #2
Nope..jeg har også downloadede nogle nye drivere fra producentens hjemmeside..
Avatar billede kirus Praktikant
21. september 2001 - 01:15 #3
har du prøvet at sætte kydkortet i en anden PCI slot? hvis du har en Onboad Soundcard ovneni skal du først deaktivere den før du installerer den nye...
Hvilke programmer kører i baggrunden?
Avatar billede simonvalter Praktikant
21. september 2001 - 12:37 #4
hvilket bundkort har du ?

prøv evt at upgrade din bios !

hvis det er et kt7a raid så tror jeg ikke du får dit lydkort til at virke .. skift evt til et creatíve
Avatar billede mr_killer Nybegynder
16. december 2001 - 15:53 #5
jeg har det samme problem med mit

den fryser på100% lige meget hvad jeg jeg windows 98
og det er det samme lydkort

terratec 128 i pci

jeg har ogse prøvet at down lode nogle driver fra nettet (for jeg har ingen cd) fra downlode.dk
Avatar billede mr_killer Nybegynder
17. december 2001 - 16:16 #6
her er det så jeg har fundet ud af det:
gå ind i kontrolpanel
tilføj/fjen pogrammer
vælg:jeg finder det på en liste
sig at du har diskette/cd-r og gå i c:128iPCI/win9x og brug de driver du har der
instaler dem derefter fjener du dit onbord lydkort

det er ikke så svært