Avatar billede tommyf Nybegynder
20. september 2001 - 18:03 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Udskrivning af girokort

Nogen der kender et gratis program der skal kunne udfylde girokort?

Skal bare kunne udfylde beløb, betalingsdato, indbetaler og de andre felter.

Det drejer sig om giro-kort i A4-størrelse.
20. september 2001 - 18:07 #1
F.eks. Excel - du skal blot ramme rigtigt ! Det er hurtigt lavet.
Avatar billede tommyf Nybegynder
20. september 2001 - 18:09 #2
Jeg er allerede i gang med at forsøge, men hvis der fandtes et program ville det være smarter.
Du skulle vel ikke allerede have ramt rigtigt med et Excl-ark?
20. september 2001 - 18:16 #3
Nej, men jeg har et Word dokument fra den 3-10-96, som er blevet brugt til fletning med et Excel dokuemnt til udskrift af girokort for badminton klubben ! Vil du have det ? (måske forældet)
Avatar billede tommyf Nybegynder
20. september 2001 - 18:17 #4
Ja tak, måske har jeg været så heldig at PBS ikke har ændret noget.
tommy@123ferie.dk
20. september 2001 - 18:20 #5
Sendt
Avatar billede tommyf Nybegynder
20. september 2001 - 21:32 #6
Jeg har stadig lidt problemer med at få Flemmings til at virke, jeg ved ikke om det er pågrund af det brevfletning... men når jeg printer siden ud er den bare blank.
Avatar billede tommyf Nybegynder
21. september 2001 - 21:25 #7
Det her går mig seriøst på, jeg har udprintet tonsvis af A4-ark, men der kommer bare intet indhold :o(
22. september 2001 - 00:01 #8
tommyf>> jeg har lige testet det, og der kommer fint noget ud hos mig !
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. september 2001 - 00:10 #9
Endnu merer underligt at jeg ikke kan udskrive... det fatter jeg ikke helt.
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. september 2001 - 12:07 #10
Det virker altså ikke, desværre.
Avatar billede ingemona Nybegynder
14. november 2001 - 14:36 #11
Må jeg prøve at ulejlige Flemmingdahl jfr. korrespondance sept. 2001 om girokort?

Jeg har en excel database, hvor en forening tilmelder sig div. arrangementer. jeg ville gerne kunne udskrive girokort til de pågældende fra Excel el. word?

Ville du give dig tid til at svare?

Eller er der andre, der ved noget om dette?
Venlig hilsen
Inge