Avatar billede davsdu Nybegynder
20. september 2001 - 17:07 Der er 15 kommentarer

Counter-strike

Davs..:)

Når jeg prøver at joine en server i counter-strike, går den ind i consolen som den skal og connecter til serveren, men så går den ud af consolen og siger \"Could not complete connection attempt\", hvis jeg så prøver at joine igen, kommer mit skrivebord lige pludselig frem, og jeg kan høre lydene fra folk der spiller, men jeg kan kun se mit skrivebord hvorfor opfører den sig så underligt??

Jeg har en P3 processor ved 600 Mhz, 64 Ram, og en ADSL forbindelse på 512*128K....Det skal lige siges at min quickstart virker!!
Avatar billede nomiz Nybegynder
20. september 2001 - 17:08 #1
Har du opdateret til CS 1.3 og HL 1.1.0.8 ?
Avatar billede davsdu Nybegynder
20. september 2001 - 17:09 #2
nomiz>> Ja det har jeg...
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2001 - 17:18 #3
Prøv at geninstallere det hele - hvilket OS har du?
Avatar billede davsdu Nybegynder
20. september 2001 - 17:27 #4
Jeg har Windows 98, jeg har prøvet at geninstallere det MANGE gange......
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2001 - 17:39 #5
Okay... plejer ellers være CS ekspert, men det her kan jeg sq ikke lige finde på nogen løsning til. Hvad med nyeste DirectX?

http://windowsupdate.microsoft.com !
Avatar billede davsdu Nybegynder
20. september 2001 - 17:46 #6
Min directX version er vidst nok 8.0 er det ikke den nyeste?
Avatar billede davsdu Nybegynder
20. september 2001 - 18:28 #7
Er der slet ingen der kan hjælpe.....??.....ØV
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2001 - 18:42 #8
Jeg er ikke hjemme lige nu, og har derfor ikke så meget tid - er tilbage i aften, måske først i morgen, men er problemet opstået efter opdateringen til 1.1.0.8 og 1.3?
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2001 - 21:52 #9
Du må svare på mine spr. hvis jeg skal hjælpe?
Avatar billede dr^lotto Nybegynder
20. september 2001 - 22:00 #10
Hvilket GFX har du???
Avatar billede coldray Nybegynder
03. oktober 2001 - 13:10 #11
det er måske lidt besværligt..men prøv at joine igennem consollen istedet for..og så når den \'timeouter\' så connecter du bare igen..

Virkede ved et lign. spørgsmål, håber du kan bruge det til noget

- ColdRay
Avatar billede gigas Nybegynder
03. november 2001 - 18:53 #12
Din Key Code er invalid... jeg har samme problem, så fik jeg lov til at bruge en af mine venners Key også virkede det...

det er surt at ha en org key code også virker den ikke...
Avatar billede umbo Nybegynder
03. november 2001 - 19:00 #13
Når du joiner et game og den siger Could not complete connection attempt skal du bare joine igen. Men for at løse problemet helt skal du have flere RAM, eller kør software med en opløsning på højst 800*600. Har selv haft det problem.
Avatar billede sazon Nybegynder
28. november 2001 - 13:02 #14
Nej det er ikke din cd key det er meget muligt at det er dine ram der gør at du skal connecte 2 gange for at kunne høre lydene af folk der spiller.... når den kommer ud på dit skrivebord så prøv at trykke [ALT] + [Tab] ([<- ->]) så kommer du ind i spillet igen. Hvis du kører CS i OpenGL så prøv at køre det i direct 3D det kan godt være at det virker bedre der.
Avatar billede gigas Nybegynder
03. december 2001 - 16:10 #15
JO DET ER MIN CD KAY