Avatar billede cyigen Nybegynder
06. februar 2000 - 18:51 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Søgemaskine

Er der nogle der vil lave en søgemaskine for mig??
Det skal være sådan en søgemaskine som jubii's.
Den skal være opdelt i katogorier og den må også godt søge i en robot ligesom jubii's gør.
I får mange flere point for det men der står ingen steder hvor jeg selv kan give point måske er der noget galt med eksperten eller er det min computer i får flere points nårdet virker.
Avatar billede hmau Nybegynder
06. februar 2000 - 18:53 #1
ja for 200.000,-
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
06. februar 2000 - 20:23 #2
Hejsa

Prøv at kigge forbi witty.dk og sig mig om det er sådan en søgemaskine du ønsker dig???

Du kan evt. sende en email til mig på adressen: dalbjerg@tsp.dk
Avatar billede bocker Nybegynder
07. februar 2000 - 01:14 #3
øhm der står et punkt nederst ved point givning til at give et selvvalgt pointantal...
Avatar billede bocker Nybegynder
07. februar 2000 - 01:15 #4
hmau du er sq egentlig skide irreterende, kommer altid med dumme kommentar. Og kan du overhovedet lave det her projekt??
Avatar billede hmau Nybegynder
07. februar 2000 - 11:53 #5
selvfølgelig kan jeg det og det er ikke en dum kommentar, jeg vil gerne lave det for 200.000,-
Avatar billede reason Nybegynder
07. februar 2000 - 12:59 #6
jeg vil godt lave det for 199.999,-
Avatar billede cyigen Nybegynder
07. februar 2000 - 15:59 #7
ja sådan en art af witty.dk
den er da næsten den samme som jubii's??
Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2000 - 17:30 #8
dalbjerg ~~>
Hvad forlanger du for sådan en søgemaskine?

Avatar billede dalbjerg Nybegynder
07. februar 2000 - 19:36 #9
Hejsa

Tja mellem 1300 og 1500 kr.

Email mig på asp@mosegris.dk
Hvis du ønsker at for det.
Avatar billede cyigen Nybegynder
08. februar 2000 - 14:23 #10
jamen er der ikke en der gør det gratis??
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
09. februar 2000 - 21:41 #11
Hejsa tro du selv på at folk vil gøre det gratis din idiot. En søgemaskine som Jubii er sku ikke noget man bare lige laver. 1300-1500 kr. Er sku billigt. Gratis og så for 60 point.....

Hvis i ønsker det script som er på witty.dk kan i sende en email til mig, på dalbjerg@mosegris.dk
Avatar billede cyigen Nybegynder
10. februar 2000 - 08:35 #12
jamen jeg forlanger heller ikke en søgemaskine ligesom jubii's længer.
det jeg forlanger er bare en ASP fil hvor den søger i en database og den søger i en tabel(sogeord)
den må gerne se sådan ud hvis den kan

________________________________________

1.  Title/Link
    Beskrivelse
2.  Title/Link
    Beskrivelse
3.  Title/Link
    Beskrivelse
4.  Title/Link
    Beskrivelse
5.  Title/Link
    Beskrivelse
6.  Title/Link
    Beskrivelse
7.  Title/Link
    Beskrivelse
8.  Title/Link
    Beskrivelse
9.  Title/Link
    Beskrivelse
10. Title/Link
    Beskrivelse

<<forrige    næste>>

________________________________________

kun hvis det er nødvendigt må der gerne komme sådan nogle frem.
jeg forlanger ikke andet end det det burte da ikke koste noget are får sådan en lille script vel??
Avatar billede cyigen Nybegynder
10. februar 2000 - 08:38 #13
<<<RETTER>>>

kun hvis det er nødvendigt må der gerne komme sådan nogle frem.
jeg mener det med det sidste
<<forige  næste>>
det er dem der gerne må komme frem hvis det er nødvendigt
Avatar billede bocker Nybegynder
10. februar 2000 - 13:25 #14
1500 er meget billigt, jeg ville tage 4x så meget, så slå til cyigen, men det du beder om til sidst, det kan du selv lave med bare lidt erfaring med databaser...
Avatar billede cyigen Nybegynder
10. februar 2000 - 16:37 #15
jamen hvorfor vil i ikke det må da være nemt for jer gutter!!

PLEASE
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
10. februar 2000 - 17:00 #16
Hejsa

For 60 point, er der vist ingen der vil lave det. Desuden kan du det downloads fra www.netcoders.dk eller activserverpages.dk...
Avatar billede webs Nybegynder
10. februar 2000 - 17:08 #17
Sætter du lidt penge på spil så ordner jeg det meget hurtigt.

/Webs
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
10. februar 2000 - 17:10 #18
Også mig. Kanon hurtigt.
Avatar billede cyigen Nybegynder
10. februar 2000 - 20:53 #19
hvorfor???
hjælp mig dov please??
Avatar billede kobojt Nybegynder
24. februar 2000 - 12:56 #20
Din fatsvage nar du er kræftedeme stupid, kan du ikke fatte at folk ikke gider arbejde gratis for sådan en talentløs spasser som dig ?????
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
24. februar 2000 - 16:36 #21
NEMMELIG.. DER ER SKU DA INGEN SOM VIL ARBEJDE GRATIS......
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2000 - 16:56 #22
Det tror jeg nu cyigen tror...
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
24. februar 2000 - 17:51 #23
Det kunne godt se sådan ud...
Avatar billede sen8or_slettet Nybegynder
25. februar 2000 - 08:07 #24
Det han tilsyneladende prøver på, er at opbygge en avanceret hjemmeside GANSKE GRATIS...Nar!!!

Han har desuden 19 ikke-accepterede sp hængende!

SEN8OR
Avatar billede kobojt Nybegynder
25. februar 2000 - 08:07 #25
Tag så for fanden og acceptere de spørgsmål, hvor dum kan man være...
Avatar billede cyigen Nybegynder
25. februar 2000 - 12:54 #26
jeg aceptere mit eget svar fordi ingen ville lave det
Avatar billede kobojt Nybegynder
25. februar 2000 - 13:50 #27
Din retaderede idiot, du fatter jo ikke det folk fortæller dig. Du har opslået 27 spørsgmål og kun accepteret de 8.
Det er fanme da klart at folk ikke gider lave noget for dig fæ, du er kraftedeme så dum du tror, du kan få alt foræret. Tror du det her er en gavebod!!!!!!!!!!!
Avatar billede mareman Nybegynder
25. februar 2000 - 13:54 #28
Hvad så, Ivan og Ulrik? Morer i jer?
Det er da for vildt, at i kan spille så dumme!!! GGG

Hvordan fandt i på det åndsforladte navn: cyigen???