Avatar billede halfdeadspawn Nybegynder
20. september 2001 - 11:59 Der er 8 kommentarer

HJÆLP MIG PLEASE FØR JEG GÅR KOLD

det her er mit problem
jeg har en adsl forbindelse 1 megabit download 256 kb/s upload jeg jeg netexpress 2 med router 2601
fra tdc og 3 computer som er koblet til en switch,
og defra til internettet nu er det sådan at jeg gerne
vil lave en spille server med soldier of fortune.
men det kan jeg ikke.spillernde kan ikke komme ind på min server.jeg tror det har noget at gøre med routern
måske også netværket hvad gør jeg herfra please hjælp mig jeg bliver skør i knopen af ikke kunne lave en spille server.Eller en ftp server HJÆLP damnit
point går til den der får det til at virke
Avatar billede -sofus- Nybegynder
20. september 2001 - 12:05 #1
du skal finde ud af hvilken port SoF kører på og få den åbnet på din router
Avatar billede -sofus- Nybegynder
20. september 2001 - 12:08 #2
ftp server klares sådan

http://routerip -> Avanceret konfiguration -> Prædefinerede NAPT Servere -> FTP

og her skriver du lan ip på serveren

Avatar billede -sofus- Nybegynder
20. september 2001 - 12:10 #3
spil server

http://routerip -> Avanceret konfiguration -> Specielle Internet applikationer ->

jeg kender ikke porten på SoF
Avatar billede halfdeadspawn Nybegynder
20. september 2001 - 12:55 #4
sofus den adr virker ikke eleer er det mig der er skør
hvordan finder jeg u af hvad port soldier of fortune køre på kan jeg åbne routern helt
ligsom så der er ingen problemer overhovdet
med at lave en spille server eller en ftp server
hvordan åbner jeg porte i routern da tele tdc skod snot bæ support ikke fatter at hjælpe mig
det er her du skal visse at du er en master hjerne til det der med router PLZ
Avatar billede -sofus- Nybegynder
20. september 2001 - 14:38 #5
routerip = ip til din router

f.eks. http://192.168.1.1

Avatar billede halfdeadspawn Nybegynder
20. september 2001 - 20:44 #6
ok got nok hvad gør jeg nu???
Avatar billede teedc Nybegynder
20. september 2001 - 22:20 #7
Din 2601 speedstream router er lukket på de porte du sikkert gerne vil oprette en spilserver på. Det er de grundet beskyttelse mod spam. Du kan få din router åbnet op på stort set alle porte, det supporteres ikke af TDC. Men du kan finde en del uofficiel information på www.turbine.dk/2601/ Her står alt der er værd at vide om din router.
Avatar billede halfdeadspawn Nybegynder
20. september 2001 - 22:34 #8
jeg hvert der inde men jeg hved ikke så meget om det så jeg har brug for en der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre punkt for punkt