Avatar billede knappe Nybegynder
20. september 2001 - 10:32 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

FTP-server begrænsning af total båndbredde!?

Hejsa...

Jeg har et problem! Jeg skal sætten en offentlig ftp-server op på arbejdet, men kan ikke tillade at den benytter al båndbredden. Jeg skal derfor bruge FTP-server (Gerne freeware) som kan begrænse den totale båndbredde!

Det er en FTP-server, som kun vil have 1 bruger, som vil være koblet på mange gange, med mange sessions.

Håber nogen kan hjælpe!?

-Knappe
Avatar billede hojben Novice
20. september 2001 - 10:36 #1
kan du ikke nøjes med at oprette sp. een gang... det her er unødvendigt...
http://www.eksperten.dk/spm/111496
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
20. september 2001 - 10:38 #2
http://www.bpftp.com/download.html

Sharewareudgave af Bulletproof FTP Server. Med den kan du selv vælge hvor meget båndbredde hver enkelt bruger må benytte!
Avatar billede knappe Nybegynder
20. september 2001 - 11:05 #3
Jeg kan ikke bruge BulletProof FTP!

Begrænsningen ligger på sessionen.... jeg skal bruge en total begrænsning... sådan at X antal sessions kun kan uploade/downloade med f.eks 50KB/sek.
Avatar billede winpower Nybegynder
20. september 2001 - 11:22 #4
Efter min mening er G6 langt det bedste.
Der kan du også lave helt din egen opsætning lige efter din smag og det kører rigtig godt.
Avatar billede gertk Nybegynder
20. september 2001 - 11:26 #5
Enig med winpower G6 er klart det mest stabile jeg har prøvet og opsætningerne er mange men lette at gå til.
Avatar billede knappe Nybegynder
20. september 2001 - 11:32 #6
Min \"mening\" er også, at det er et godt program... er der nogen der \"ved\" om man kan sætte en total begrænsning på upload/download ??

Jeg har lige installeret BulletProof FTP.. Jeg har oprettet en bruger tildelt en max. upload/download, men hvis den offentlige bruger logger på flere gange, skal jeg gange min max. med antal af sessions... det vil give et svingene total max. for FTP-serveren og det duer ikke!
Avatar billede winpower Nybegynder
20. september 2001 - 11:50 #7
Det er fordi du skal bruge G6.. den virker..
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
20. september 2001 - 11:56 #8
hvad er det for noget sludder? BulletProof FTP er det samme som G6! den har blot skiftet navn til BulletProof!
Avatar billede knappe Nybegynder
20. september 2001 - 11:56 #9
Hej Winpower...

Det lyder cool.. men fortæl mig venligst, hvordan jeg sætter det totale bandwidth limit !?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
20. september 2001 - 11:59 #10
se her:
http://www.gene6.com/g6ftpd/

\"A rose by any other name...
You may be asking, \"Where has Gene6 FTP Server gone?\"

Nowhere, it is right here! Gene6 SARL the company behind Gene6 FTP Server have just joined forces with BulletProof Software to bring you BPFTP Server.

The same great product, just a new name and a few new friends to help make the product even greater!\"
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2001 - 13:37 #11
Jeg kan anbefale Cerberus og CesarFTP , fra denne side http://www.webattack.com/Freeware/server/fwftpserver.shtml , som du kan se begge er freeware og begge kan kodes til at bruge begrænset båndbredte. Endvider har jeg lavet en installationspakke med serverU, som godt nok ikke er feeware, men der er 45 dages prøvetid. Med denne pakke har du en færdig og klar ftp server, samt en vejledning omrking brugeren på DK.

den kan hentes på ftpserveren via nedennævnte hjemmeside. Yderligere spørgsmål så er du velkommen til at kontakte mig

kharder
icq# 71258492
www.expertftp.subnet.dk
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2001 - 13:46 #12
Du meter giver rod i reg databasen på serveren, derfor også ikke velegnet.
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2001 - 13:47 #13
Sorry forket spørgsmål
Avatar billede knappe Nybegynder
20. september 2001 - 14:26 #14
ServerU kan håndtereren total download...

Tak for hjælpen!

-Knappe
Avatar billede dar Nybegynder
21. september 2001 - 22:59 #15
GuildFTP er også et fint program... Også freeware...