Avatar billede r9 Nybegynder
20. september 2001 - 10:06 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

AutoUpgrade i McAfee VirusScan?????

under AutoUpgrade i McAfee virusscan kan man vælge \"Configure\". Her kan man tilføje hvilke sider man skal hente upgrade fra. Man skal så skrive en ftp adresse. Er der nogen der ved hvilken ftp adresse jeg skal skrive der???
Avatar billede stephans Nybegynder
20. september 2001 - 10:23 #1
til r9

Jeg køre selv med mcafee, og jeg hente den bare ned fra www.nai.com og den jeg henter er superversion.

Stephans
Avatar billede stephans Nybegynder
20. september 2001 - 10:26 #2
Til r9

Jeg har fundet nogle ftp sider, til dit problem:
ftp.nai.com og ftpeur.nai.com

Stephans
Avatar billede riversen Nybegynder
20. september 2001 - 10:42 #3
Jeg henter selv fra ftp.nai.com/virusdefs/4.x

men man kan vist også bruge ftp.nai.com/pub/antivirus/datfiles/4.x
Avatar billede tiny_thim Nybegynder
20. september 2001 - 13:46 #4
Du kan downloade diverse dat filer og en superdat fil som opdatere dat fil og programmet gratis på www.mcafee.dk.
Ftp adressen er følgende: ftp://ftp.danadata.dk/pub/McAfee/McAfee/antivirus/dat/superdat/
Tiny:)
Avatar billede hyllested Nybegynder
20. september 2001 - 17:01 #5
>>> Tiny-T overvej lige om der er tale om Update eller UpGrade !

/H
Avatar billede riversen Nybegynder
20. september 2001 - 18:20 #6
r9: er det på tide at lukke?
Avatar billede riversen Nybegynder
20. september 2001 - 18:21 #7
tiny_thim: dit ftp link virker ikke hos mig