Avatar billede roslev Nybegynder
06. februar 2000 - 11:26 Der er 1 løsning

Win2k installation

Min setup er som følger:

Disk 1:
C-drev, fat16, boot partition og winNT
d-drev, fat32
Disk 2:
e-drev, fat32, win98

Nu vi jeg udskifte NT med win2k, så setup'en bliver således:
Disk 1:
c-drev, fat32, boot-partition (med boot-menu), win2k
Disk 2:
d-drev: fat32, win98

Hvordan gør jeg det nemmest? Er jeg nødt til at geninstallere Win98, da systemets drevbogstav ændres?

Avatar billede ero Nybegynder
06. februar 2000 - 11:37 #1
Du skal først installere Windows 98 på dit d drev. Derefter installere Win 2k på dit c drev den vil spørge dig hvad du vil gøre med dit gamle windows du skal bare sige "Leave" det er den sidste mulighed du for. Det er vigtig at du sætter din bios til at boote fra cdrom drevet først ellers for du ikke den menu som spørger dig hvad du vil gøre med dit gamle windows!!!

Bare skriv tilbage hvis du har et spørgsmål ellers er mit icq nummer 41153631, så kan jeg guide dig i gennem det!!
Hilsen Ero