Avatar billede raf Nybegynder
19. september 2001 - 21:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Auto selt af gamle filer på server

Er det muligt at slette html filer der er over 14 dage gamle automatisk?. jeg ved ikke om det er et asp eller cgi spøgsmål
Avatar billede tmceu Praktikant
19. september 2001 - 21:40 #1
Du kan gøre det med FileSystemObject og et filter på dette, men jeg har ikke lige en færdig kode liggende.
Avatar billede egede Nybegynder
19. september 2001 - 21:48 #2
Som tmceu siger, så er FSO det rigtige at bruger, og her er en tutorial http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion14.asp den har alt hvad du skal fruge, forudsat at du har kendskab til ASP i forvejen, bortset fra hvordan man sletter en fil...
Avatar billede raf Nybegynder
19. september 2001 - 22:02 #3
Men er skal jeg ikke selv sørge for at aktivere asp siden så den sletter de gamle filer?
Avatar billede raf Nybegynder
19. september 2001 - 22:06 #4
Jeg har fundet et cgi script der sletter det automatisk. Ellers mange tak for hjælpen