Avatar billede matr Nybegynder
19. september 2001 - 14:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan starter jeg e-handel

Efter et stykke tid med en firma hjemmeside, er jeg begyndt at interessere mig for at faa den side lavet saadan at de kan saelge deres varer over nettet. Hvordan laver man saadan et system, med dankort og overforelse og saadan. Kober man et system f.eks freeway.com, eller laver man det selv.

Mvh. MATR
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
19. september 2001 - 14:59 #1
Hvem er \'de\' ? (... saadan at de kan saelge ...)
Avatar billede jokn Nybegynder
19. september 2001 - 14:59 #2
Måske kan du lave en aftale med dandomain.dk

eller måske få nogle tips af dem...
Avatar billede sigski Nybegynder
19. september 2001 - 15:01 #3
hej,

er du interesseret i at købe et...??

Sigski
Avatar billede cholm Nybegynder
19. september 2001 - 15:02 #4
E-handel har intet med HMTL, ASP og andet teknik at gøre...

Dette har mange firmaer måttet sande, da det allervigtigste i denne forbindelse er at kunne overføre sine nuværende processer fra den fysiske verden til internettet.

Sæt jer ned og beskriv hele processen med leveranceflow, ordremodtagelse, logistik og hvad der ellers hører til.

Husk at kunne bestille via internettet er for kunderne ikke interessant hvis de ikke får samme service som hvis de havde bestilt via en anden kundeindgang.

Anyway...når disse ting er på plads, kan du evt. bruge www.synonym.dk - Her får du alt teknikken gratis.

/cholm
Avatar billede mariah Nybegynder
19. september 2001 - 15:06 #5
Hej
Jeg sidder til hverdag og programmerer hjemmesider sammen med min partner. Vi laver bl.a e-handelsløsninger. Du er meget velkommen til at beskrive dine tanker vedr. netop din e-butik og sende en mail til codebiz@codebiz.dk, så kan vi give et tilbud.
Avatar billede sigski Nybegynder
19. september 2001 - 15:08 #6
Skulle du være interesseret i at investere så kriv en lille beskrivelse og vi kan tilpasse det du gerne vil have

css@affix.dk
Avatar billede matr Nybegynder
20. september 2001 - 14:11 #7
jeg vil godt acceptere cholm, men han har kun accepteret...
Avatar billede cholm Nybegynder
20. september 2001 - 14:14 #8
Så får du da et svar...:-)