Avatar billede silva Nybegynder
05. februar 2000 - 20:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

exe og niveauer

Jeg har nogle fla filer, hvor den ene stal være en exe, der kalder en swf.
Det fungere også fint nok, men når skal så skal kalde noget i et andet Niveau eller lag, så vil det ikke virke.
Det virker når ikke jeg går igennem Exe filen. Er der nogen der har en løsning/svar på det problem ??
(det skal lige siges at min "start.exe" ligger i roden, og alle de andre swf filerne i en mappe)
Avatar billede allandk Nybegynder
05. februar 2000 - 23:41 #1
Formatet:
Systemet er enkelt. Du SKAL bruge mindst én EXE-fil eller SWF-fil for at kunne kalde andre SWF-filer.

Hvis du vil lave en StandAlone-version, dvs. en EXE-fil kan du åbne en SWF og vælge File-menuen -> Create Projector. Herefter genereres din EXE-fil. De andre film som du vil kalde til hovedfilmen skal være i SWF-filformatet. Uanset, om du vil bruge dem på CD eller Internet.

Roden:
For at være på den sikre side kan du nagive den præcise sti i din SWF-fil. Angiv en altså en Absolut sti, f.eks. c:\silva\exe\swf.swf

Niveauet:
Du skal sikre dig, at du ikke loader flere SWF-film ind i samme niveau. Den nyeste film vil altid overtrumfe de gamle.

Håber dette hjælper dig videre.

ab :)
Avatar billede allandk Nybegynder
14. februar 2000 - 17:15 #2
>>> Silva

Er du kommet videre i teksten?

ab :)
Avatar billede silva Nybegynder
05. maj 2000 - 13:43 #3
Undskyld der gik så lang tid.....fandt ud af  det alligevel....men TAK mange !
Avatar billede allandk Nybegynder
05. maj 2000 - 15:39 #4
:-)