Avatar billede br-t Nybegynder
19. september 2001 - 12:57 Der er 5 kommentarer

Office xp

Har fået en prøveversion af office xp og har windows me og har 1 20 gb harddisk. Kan man oprette et ekstra drev til windows xp?Hvis man installerer xp oven i
windows me bliver det slettet,det vil jeg ikke.
Hvordan gør man?,findes der et program som kan gøre det uden at skulle købe en ekstra harddisk?
      hilsen Brian. b-tronborg@newmail.dk
Avatar billede -sofus- Nybegynder
19. september 2001 - 13:00 #1
er det windows eller office XP du mener ??

Avatar billede jdaugaard Nybegynder
19. september 2001 - 13:33 #2
br-t:> Jeg forstår heller ikke helt hvad du mener?
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2001 - 13:34 #3
Jeps du kan godt dele din harddisk op i partitioner, så du kan lægge ofice Xp på en anden partition. Der vil dog under fælles filer på c drevet også være dele af office xp, så det er ikke noget, som direkte kan betale sig.
Avatar billede klatten Nybegynder
20. september 2001 - 11:38 #4
Jeg mener at den bedste måde at lave flere partioner på er med fdisk, men hvis du bruger det, så sletter du al data på harddiske.
Du kan dog også bruge programmet Partition Magic, som skulle kunne dele din harddisk UDEN at slette noget. Jeg har ikke selv prøvet dette, men jeg har læst adskillige påstande om, at det er muligt.
Avatar billede znapper Nybegynder
09. oktober 2001 - 16:28 #5
Det bedste du kan gøre er at formatere hele l..... og så bagefter køre en fdisk og så lave F.eks. 2 partioner C: D: men du må ikke dele den lige over altså i dit tilfælde 10 GB på hver, de skal være forskellige! Og bagefter installere du dit \"standard\" styresystem i C: Husk det skal være en FAT32 partion til alt over Win98 og derefter installere du Win XP på D: Så skulle den være i vinkel  ellers må du jo spørge igen,,,