Avatar billede khansen Nybegynder
19. september 2001 - 12:37 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Min Hardisk Fucker

jeg har en ekstra hardisk i min pc det er en ibm, og jeg har fået den for ca. to måneder siden den har virket fint indtil nu men da jeg tændte min pc i morges kunne jeg ikke få adgang til den jeg fik bare en besked om at den ikke var formateret ! Og om jeg villle formatere den nu. Det vil jeg meget gerne undgå fordi den indeholder meget vigtig data, er det noget jeg kan gøre ?
Avatar billede mivrex Nybegynder
19. september 2001 - 12:48 #1
Tja du er lidt på den.

Er det master hd\'en eller slave hd\'en ?

Powerquest lost and found kan du bruge til at genskabe de filer med. men det lyder nu som om at hd\'en er gået helt ned.
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
19. september 2001 - 12:50 #2
Kunne være din bootrecord, prøv evt. med en bootdisk med fdisk på og skriv fdisk /mbr

Resetter din bootrecord.

hent evt. bootdisk på www. bootdisk.com
Avatar billede asogaard Nybegynder
19. september 2001 - 12:53 #3
Jeg vil med det samme flyve ind på http://www.ontrack.com og installere deres easyrecovery dette værktøy er genialt til at få diske tilbage på banen!!

prøv det, prøv det...

Mvh
- Anders
Avatar billede khansen Nybegynder
19. september 2001 - 12:54 #4
det er en slave
Avatar billede khansen Nybegynder
19. september 2001 - 13:02 #5
når jeg bruger Easy rovery can den ikke finde ud af vilket filsystem det er der er på disken kan det betyde noget ?
Avatar billede jgk Nybegynder
19. september 2001 - 13:15 #6
kig forbi IBM.Com de har nogle værktøjer der måske kan hjælpe dig videre.
Avatar billede -onslow- Nybegynder
19. september 2001 - 13:20 #7
LOL dir spm er nr 111111
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2001 - 13:50 #8
Det lyder som et knallet læsehoved, har du givet din pc et puf?
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2001 - 13:51 #9
Eller har du smidt den ned sidst du lukket ned. Virus kan også være en mulighed, samt at dit kabel måske har løsnet sig lidt.
Avatar billede khansen Nybegynder
19. september 2001 - 15:27 #10
kan det være den der nye virus Nimda ?
Avatar billede mivrex Nybegynder
19. september 2001 - 15:41 #11
Nimda ødelægger ikke ens harddisk så vidt jeg ved.
men de siger dog at ens pc kan blive lidt ustabil.
Avatar billede nomiz Nybegynder
20. september 2001 - 17:04 #12
hehe, spm. 111111
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
25. september 2001 - 13:28 #13
khansen>>> det er virkeligt underligt for min hd har lige gjort det samme....
tror det er en virus eller noget.
melder tilbage hvis jeg finder ud af noget
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
17. oktober 2001 - 22:40 #14
hehe, 111111 :-)

Arbejdes der stadig på problemet eller skal der snart lukkes??
Avatar billede khansen Nybegynder
23. december 2001 - 16:37 #15
crap