Avatar billede nemesis Nybegynder
05. februar 2000 - 18:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

page file/opstart

Ved login meldes at min page file enten ikke eksisterer eller er for lille. Men i indstillingerne herfor er det ok, og jeg får at vide at et program i opstarten smadrede min page file.
- Så hvordan finder jeg synderen?
- Hvor finder jeg det der modsvarer msconfig i w98? (jeg må kunne fjerne synderén der?)

på forhånd tak
Avatar billede ero Nybegynder
05. februar 2000 - 19:40 #1
Du skrive "Regedit" i kør menu. Så går du ind under "HKEY_LOCAL_MACHINE" -> "Software" -> "Mircosoft" -> "Windows" -> "CurrentVersion" -> "Run" her kan se de filer der bliver startet op!!!!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. august 2000 - 14:45 #2
der er en meget lettere metode! skriv \"msconfig\" i kør-menuen istedet for! der kan man slå de forskellige ting fra og til efter behov! ;-)
Avatar billede nemesis Nybegynder
19. august 2000 - 16:55 #3
Tak for forsøget, men prøv lige at læse mit spørgsmål bare en gang til...win2k...
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. august 2000 - 17:24 #4
sorry...det havde jeg lige overset i farten! ;-/
Avatar billede nemesis Nybegynder
19. august 2000 - 17:45 #5
:)