Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2000 - 15:35 Der er 7 kommentarer

proceslinje

Jeg vil godt ligge et ikon ned på proceslinjen der hvor uret er i win 98. hvordan gør jeg det???
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2000 - 15:41 #1
Ved uret eller ved start knappen??

Du kan ikke umiddelbart lægge et ikon ved uret.
Det kræver at du kan programmere!

Men hvis du har Internet Explorer 4.0 (og op), så kan du lægge et par ikoner ved siden af start knappen!
Avatar billede asmodeus Nybegynder
05. februar 2000 - 16:41 #2
Christian har ret - du skal kunne programmere for at lægge et ikon/link ned til uret. Du kan blot ved at installerer win98 eller IE5 få ikoner ved start-knappen, hvilket må være lige så godt!
Avatar billede vessel Nybegynder
05. februar 2000 - 18:04 #3
Du kan jo også trække de ikone der ligger ved side af start knappen over i højre side - du skal bare trykke på den lodrette streg, og så trække.
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2000 - 00:13 #4
Skal du have et progrma ned og ligge som et icon ved uret, kræver det, ast programmet er lavet til det. Ellers skal du have fat i en specielt program, som kan klare den proces. Hvisd du er interesseret, så kan jeg godt finde et program, som kan klare den proces. Jeg har et liggende et eller andet sted i min programsamling.
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2000 - 00:19 #5
Ved siden af startknappen i Quick Launch, kan du, hvis du bruger IE 5,0 som nævnt trække iconet over i. Bruger du IE 4,0 kan du finde Quick Launch inde i windowsmappen i mappen Application Data. Der ligger en mappe som hedder Microsoft. Herfra går du videre ind i  mappen Internet explorer og så skulle du være inde ved mappen Quick Launch. Hvis du vil gemme dine iconer og genveje ned i den mappe, kan du evt. overføre en genvej til Skrivebordet.
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2000 - 11:49 #6
Hej kharder.
det program som du snakker om vil jeg godt have du kan sende det til mig på min e-mail Grydskold@vip.cybercity.dk (hvis det ikke fylder en bondegård)
hilsen søren111
Avatar billede starknightdk Nybegynder
09. maj 2000 - 23:11 #7
søren111> Jeg ved at WINBOOST 2000 kan hjælpe dig der er en funktion hvor du kan tilføje nye quicklaunch programmer ved siden af menuen START den er ret hurtig at downloade (kun ca 500Kb) du får en link her !

http://download.cnet.com/downloads/0-10106-100-1541547.html?tag=st.dl.10001_103_1.lst.td