Avatar billede wize Nybegynder
18. september 2001 - 17:12 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

WebCam

Jeg har invisteret i et webcam nu. og nu vil jeg gerne prøve at chatte med det. Hvor kan jeg det? Nogen siger at man skal have et program. Hvor kan jeg hente sådan et ?

Hvis det er nødvendigt at vide så er det et: MR Platinium..
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
18. september 2001 - 17:18 #1
brug netmeeting :) det er indbygget i windows!
Avatar billede wize Nybegynder
18. september 2001 - 17:25 #2
Kim >> Øh.. Jeg er kommet i gang. men jeg kan sku ikke finde andre... Hvor er de?
Avatar billede erni Nybegynder
25. september 2001 - 13:24 #3
Et aktivt sted er især www.paltalk.com -
der begynder også at dukke flere dansk-sprogede grupper op på PalTalk som bruger web-cams :))

Erling
www.cyberling.dk