Avatar billede davidchristensen Praktikant
18. september 2001 - 16:22 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hjælp, Flash \"fryser\" min com..?

Nu har det stået på i et stykke tid. Jeg har fulgt flere råd herinde fra.. Jeg har geninstalleret Flash nu hele to gange, defragmenteret, ryddet op og ellers talt pænt til maskinen her. Men ligemeget virker det; efter at have siddet og arbejdet i kort tid i Flash, så stopper alting ligepludselig. Musen fryser sig fast og ikke engang Ctrl+Alt+Del virker..! Kun reset knapper dur på det her tidspunkt, og så er det eller helt forfra..

Hvad fanden sker der? Jeg har hørt at når en com. fryser er det tegn på at processoren overanstrenger sig, men det har da virket fint før på min lille PIII 450mhz.. Jeg kører desuden med Win 2000 Pro..

-David
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
18. september 2001 - 16:27 #1
nu er det vel en lovlig version..
Avatar billede davidchristensen Praktikant
18. september 2001 - 16:31 #2
Jada.. :-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. september 2001 - 16:55 #3
Sker det på noget bestemt tidspunkt?
Avatar billede davidchristensen Praktikant
18. september 2001 - 17:40 #4
Næ, altså, det sker når jeg laver noget, eksempelvis skal lave en action på en knap el. lignende, eller bare når jeg går op i et af menuerne oppe i toppen. Det sker altså ikke af sig selv, så at sige, jeg skal lave et-eller-andet først; faktisk hvadsomhelst man nu kan lave i Flash..

Det er derfor jeg er lidt opmærksom på processoren.. Den kører jo op i højere omdrejninger når jeg bare trykker på en knap og noget skal ske.. Men alligevel så kræver det jo ikke den helt vilde aktivitet feks. at gemme mit arbejde, se et preview, ændre på filmstørrelsen, en farve osv. Det burde da fungere..

Det sker kun i Flash. Ingen af de andre programmer på maskinen gør det samme. De virker upåklageligt.. :-)
Avatar billede biginjapan Nybegynder
18. september 2001 - 21:06 #5
Hvor meget RAM har du?
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
18. september 2001 - 21:40 #6
jeg kører med 166mhz og 32 mb ram og mit flash kører helt fint
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
18. september 2001 - 21:42 #7
Måske skulle du prøve at formatere din pc. Det plejer at virke for mig hvis jeg har et uforklarligt problem.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. september 2001 - 21:47 #8
Jeg vil faktisk give Gordon ret. Det lyder som en ren formatering.
Avatar billede lingoman Nybegynder
20. september 2001 - 16:40 #9
Er det Flash version 5.a du bruger ?
Avatar billede starvision.dk Nybegynder
22. september 2001 - 18:43 #10
Har du tjekket for virus?
Avatar billede davidchristensen Praktikant
25. september 2001 - 14:00 #11
Det blev til en formatering. Desuden har jeg så os\' lige selv sat ny processer (1200mhz) og bundkort i + 640 MB RAM. Nu virker Flash! ;-)

Er der ikke nogen af jer kloge hoveder der gider smide et svar, så I kan får lidt point for jere kæmpe ulejlighed? ;-) (Flash Gordon og Nikolajdu..?)
Avatar billede davidchristensen Praktikant
25. september 2001 - 14:01 #12
Så, nu fik jeg trykket forkert.. Nu fik Starvision sgu pointene.. Til lykke med det, du.. ;-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. september 2001 - 14:59 #13
Vil ikke ha´ point for noget jeg ikke har kunnet løse. Godt nok har jeg tænkt, men ikke så meget. :-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. september 2001 - 15:04 #14
Jeg vil dog lige sige at jeg vil anbefale dig at tage backup at systemet mens det endnu virker. Det gør det noget nemmere at genetablere det og tager ikke nær så lang tid som en ren formatering.

personligt bruger jeg norton Ghost og det tager ca 7 minutter at rense hele min partition med Windows.

Hos mig ligger Windows på c: og alle programmer ligger på D. Da det altid er windows der går ged i har jeg kun backup af c:. Fylder små 400 mb og tager ingen tid i forhold til andet.

/Nikolaj
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
25. september 2001 - 20:16 #15
Kom man for sent til point festen?