Avatar billede matias Nybegynder
18. september 2001 - 15:58 Der er 44 kommentarer og
1 løsning

Hvem har lyst....

Hvem har lyst til at hjælpe mig med at designe lidt om på vores klub-hjemmeside http://www.vwklubnord.dk/ som er lavet i Frontpage 2000.
Jeg er ikke særligt god til at lave hjemmesider endnu, men kan jo godt se at den ikke ligefrem er det mest smarte, så hvis der er en der vil bruge lidt tid på at lave noget som jeg så selv kan uploade på gennem Frontpage, så er der 500 point at tjene.
Selv synes jeg at http://www.thomaslunde.dk/ og http://www.coolies.dk/ er et par fede sider. Ville det være muligt at lave noget lignende ?

Skal der bruges flere oplysninger, så sig bare til.
Avatar billede bundgaard Nybegynder
18. september 2001 - 16:03 #1
nu er jeg ikke freelancee men jeg tror gerne folk vil have penge for sådan noget :)
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2001 - 16:04 #2
det skulle vel nok være muligt :)

har bare ikk lige tid ligenu... men ellers skulle jeg vel nok kunne klare det - så længe der ikk skal laves andet end HTML og grafik
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2001 - 16:05 #3
ja penge - bare en hund eller 3
Avatar billede dumbledore Nybegynder
18. september 2001 - 16:06 #4
bare lige lidt info!
Så er 500 points ikke så meget når man tænker på at det \"normalt\" koster PENGE at lave hjemmesider!
Avatar billede bjarte Nybegynder
18. september 2001 - 16:09 #5
navnet er altså klubnord .... 500 points skulle veld det gå ann.. men det var d med tid da.. hmm.. hvor lenge har du oppe spørsmålet??
er på skolen nå.. ikke tid til det før senere..
men får se ... hvis det ikke kommer noen gode før jeg er hjemme så kan jeg vel sette i gang med noe mix mellom de to sidene du likte og noe mer kanskje..
Avatar billede matias Nybegynder
18. september 2001 - 16:10 #6
der er ingen tvang ! - jeg spørger jo pænt om der er en der her LYST
Avatar billede bjarte Nybegynder
18. september 2001 - 16:11 #7
dumbledore: d kan du og si.. men dette er snakk om redesign og matias tar innholdet selv......
Avatar billede mystical Nybegynder
18. september 2001 - 16:12 #8
-
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2001 - 16:13 #9
matias:
Jeg har lyst - men det er sq et kæmpe arbejde at lave sådan en side - selvom det kun er grafik og html... derfor ville det være rart med lidt penge oss... og det er sq ikk det store der bliver krævet :)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
18. september 2001 - 16:18 #10
matias> er det bare en skabelon som du selv kan sætte dit indhold ind i du søger, så er det ikke så stort et arbejde, det er sådan jeg tolker dit indlæg....
så er jeg også klar :-)
Avatar billede webwizard Nybegynder
18. september 2001 - 16:20 #11
Jeg vil også gerne hjælpe... jeg har lige startet et WebDesigner firma... så vent med at lukke indtil jeg er kommet med et!

Skal det være med eller uden \"indhold\"?

Prisen bliver sikkert mellem 150 og 300 kr.

Point her på Eksperten.dk er jo ikke noget værd!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
18. september 2001 - 16:22 #12
er enig med webwizard, lad dette spm stå åbent i en dags tid eller mere, så har du mulighed for at få det du ønsker
Avatar billede webwizard Nybegynder
18. september 2001 - 16:23 #13
Nogle specifikke farver, du godt kan lide? Kan du godt lide farven på den nuværende? Kom med nogle foreslag!
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. september 2001 - 16:24 #14
http://www.best-templates.net/
Nede i bunden kan du vælge en kategori, der er masser af gratis templates - måske en du kan bruge?
Avatar billede matias Nybegynder
18. september 2001 - 16:36 #15
Den farve der er på vores side bryder jeg mig egentlig ikke så meget om, det er bl.a en af grundene til at vi gerne vil lave om på siden.
Vi er nok mere til noget der ikke er for stærke farver i - mere noget med gråt i gråt
Avatar billede webwizard Nybegynder
18. september 2001 - 16:40 #16
Kan du ikke nævne en \"over-farve\"?

Kan du godt lide BLÅ... eller passer den ikke til VW?...

Kom med nogle foreslag!
Avatar billede webwizard Nybegynder
18. september 2001 - 16:45 #17
Jeg kan nemlig ikke rigtigt gå igang, før jeg ved hvilken farve du godt kan lide, og om man OGSÅ skal lave indholdet...!

Så svar venligst hurtigt!
Avatar billede webwizard Nybegynder
18. september 2001 - 16:59 #18
Så laver jeg det blåt!
OK?
Avatar billede matias Nybegynder
18. september 2001 - 17:03 #19
webwizard>> jeg kan desværre ikke tilbyde penge, da det er en klubside - altså ikke min egen private side - og da siden ikke har andet formål end at udbrede kendskabet til gamle Folkevogne, og kun er en hobbyside er det ikke i klubbens interesse at der bruges penge på vores web-site.
Jeg sætter pris på at du gerne vil lave noget for os - men desværre - vi kan kun tilbyde point.

En blå farve vil være meget fint tror jeg.
Avatar billede matias Nybegynder
18. september 2001 - 17:05 #20
og jeg laver selv indholdet - hvis det kan uploades gennem frontpage som jeg plejer
Avatar billede webwizard Nybegynder
18. september 2001 - 17:18 #21
Det er OK... Jeg skal alligevel have nogle referencer til mit WebDesigner-firma... Så 500 point er nok!

En farve som jeg synes er (BLÅ) er #336699, eller #333399... Jeg vælger bare en af dem!
Avatar billede Himbear Nybegynder
19. september 2001 - 10:42 #22
Har du sat en tidsfrist?

Hvis det er en side om gamle folkevogne er det jo et godt formål, så jeg vil også gerne prøve!

(Min svoger har haft en) ;)
Avatar billede matias Nybegynder
19. september 2001 - 12:05 #23
der er ingen tidsfrist - jeg lader spørgsmålet stå åbent et par dage
Avatar billede Himbear Nybegynder
19. september 2001 - 12:10 #24
ok det kan være at jeg komme med et forslag!
Avatar billede in2deep Nybegynder
19. september 2001 - 12:53 #25
Hvad hvis du fik skabelonen fra thomaslunde.dk, så kunne du selv sætte det derind?? Var det noget matias??
Avatar billede matias Nybegynder
19. september 2001 - 15:39 #26
in2deep>> du kan jo prøve at komme med den, så kan jeg se om det kan bruges
Avatar billede webwizard Nybegynder
19. september 2001 - 20:30 #27
Har du en e-mail-adresse?
Avatar billede matias Nybegynder
19. september 2001 - 21:41 #28
vwjohn@pc.dk
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
21. september 2001 - 08:28 #29
jeg vil da også godt give et par point for skabalonen! Bokaj@bokaj.dk
Avatar billede fastpoint Nybegynder
22. september 2001 - 16:33 #30
Jeg har det her...har nu ikke lyst til at lave mere på det hvis ikke at det er godt nok...

http://www.friserverplads.dk/kalpe/design.htm

Avatar billede fastpoint Nybegynder
22. september 2001 - 16:33 #31
en lille sild på som hos http://www.thomaslunde.dk/
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
24. september 2001 - 22:36 #32
--->matias
Jeg kan måske bikse noget sammen, men det der med frontpage er jeg sgu\' ikke meget for...
Nåh hvad fanden, jeg tror jeg prøver...

--->Fastpoint
Godt nok er du min \"konkurent\" men en lille kommentar... Hvad med at gøre sådan at linkene skifter farver eller noget lignende når man kører over dem??? Bare et lille forslag...

Zlimmer ~over&out~
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
24. september 2001 - 22:43 #33
DOH!!!
Jeg kan altså ikke klare grafiken, altså billeder. Så det må du nok få en anden til, men så kræver jeg heller ikke så mange point...

Zlimmer ~over&out~
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
25. september 2001 - 13:57 #34
du kan kontakte mig på icq(34080294) mail(bokaj@bokaj.dk)

Jeg kan godt hjælpe dig med at lave et godt design, hvis du bare lige kontakter mig

Skal ikke have $$$ kun the points
Avatar billede matias Nybegynder
29. september 2001 - 11:44 #35
hallo - er alle gået i stå
Avatar billede matias Nybegynder
30. september 2001 - 15:46 #36
webwizard>>  - er du der endnu ?
Avatar billede fastpoint Nybegynder
30. september 2001 - 16:07 #37
her http://www.friserverplads.dk/kalpe/design.htm

har lige rettet linksne...prøv at fører musen hen over
Avatar billede matias Nybegynder
30. september 2001 - 16:24 #38
fastpoint>> det ser fint ud - men kan du ændre farverne så det ikke er så hvidt ? Og vil jeg kunne bruge det i Frontpage ?
Avatar billede fastpoint Nybegynder
30. september 2001 - 19:24 #39
ja du kan godt bruge det i frontpage--
http://www.friserverplads.dk/kalpe/design.htm

ændret farve

http://www.friserverplads.dk/kalpe/design2.htm

du kan jo selv ændre farven...jeg ved ikke lige hvilken der er pænest, men jeg kan give dig design1 og 2 så kan du jo selv bestemme:)

Avatar billede matias Nybegynder
30. september 2001 - 22:21 #40
så er det bare lige hvordan jeg får den til at virke - hvordan får jeg linkene til at skifte indholdet i den højre celle ?
Avatar billede fastpoint Nybegynder
30. september 2001 - 22:41 #41
Der er ingen højre celle i disse design.
Man laver bare et kopi af index.html og kalder den for et eller andet. (Brugte biler eller sådan noget) I kopien skriver du så noget om brugte biler eventuelt med billeder. du ændre så navnet fra index.html til brugtebiler.html eller sådan noget.  I index.html skriver du så Brugte Biler og linker til brugtebiler.html  siden vil så loade igen, men indholdet har ændret sig til noget om brugte biler...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
01. oktober 2001 - 09:05 #42
Fastpoint>> Udemærket design, men jeg synes ikke den farve du har givet baggrunden er særlig flot, så passer den hvide bedre.
Avatar billede fastpoint Nybegynder
01. oktober 2001 - 14:29 #43
jeg ved det:) men jeg aner sgu ikke hvilken farve jeg ellers skal give den, men det er derfor jeg giver ham begge designs så kan han jo selv lave disse småændringer:)
Avatar billede matias Nybegynder
02. oktober 2001 - 08:07 #44
hallo - nu lukker jeg snart hvis ikke der er andre der har nogle forslag
Avatar billede matias Nybegynder
03. oktober 2001 - 09:14 #45
-