Avatar billede kurtv Nybegynder
05. februar 2000 - 00:03 Der er 6 kommentarer

intern fejl

jeg har en compaq 5838
med supra expres modem, som tit ikke vil kalde op første gang, jeg få en fejlmelding: intern fejl 748,725,760  o.l. nogle gange kommer jeg på efter et par forsøg andre gange skal jeg helt slukke og tænde computeren for at få hul igennem, det er særlig galt når jeg har hentet post og vil på nettet bag efter, jeg bruger ikke samme udbyder de to steder
mvh
kurt
Avatar billede getalife Nybegynder
08. februar 2000 - 00:31 #1
Går det fint f.eks. med mail eller er det begge to der fejler??

Vi skal nok have noget tekst med på de fejlmeddelelser. (748,725,760)
Avatar billede savant Nybegynder
08. februar 2000 - 19:32 #2
Det ville også hjælpe at vide hvilke udbydere du bruger samt om du bruger OE, Netscape eller andet
Avatar billede kurtv Nybegynder
16. februar 2000 - 20:54 #3
Det er begge to der fejler den jeg tager først går næsten altid igennem,
det er lige meget hvilken udbyder jeg bruger, dem jeg har prøvet for at se om det var der fejlen lå er, Wanadoo Net4yoy, Worldonline og Get2net og TeleDanmark, som er min e-mail.
den eneste fejlmeddelse  er intern fejl
og jeg bruger Internet Explorer og autllook 2000
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
23. februar 2000 - 22:31 #4
Med tanke paa Compaqs seneste problemer med deres maskiner, så undersoeg lige om compaq skriver noget om dit problem paa deres egen side.
Avatar billede rakj Nybegynder
12. marts 2000 - 14:26 #5
Hvilken Windows version bruger du?
Avatar billede rajo Nybegynder
15. november 2000 - 15:40 #6
Prøv at gi\' modemet en \"S38=0\" eller \"S38=0S37=14\"
Det virker næsten hver gang.....