Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
04. februar 2000 - 21:30 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Scanner.. *HASTER*

Jeg skal til at købe en scanner, og ved ikke helt hvilken det skal være.
Jeg havde tænkt at bruge mellem 1000  - 2000 på den..
Er der nogle der kan anbefale en god en??
Har tænkt på en HP er de gode???
Avatar billede letmaelk Nybegynder
04. februar 2000 - 22:26 #1
Jeg har en Acer scannerUsb.
Den er kanon den koster omkring 1000.
Den kan jeg kun anbefale.
Den tager langt under et minut at scanne en hel A4 side..
Avatar billede svinte Nybegynder
04. februar 2000 - 23:52 #2
Jeg vil anbefale en usb scanner, hvis du har denne mulighed, dels er det hurtigere end traditionel printerport, dels "låser" den ikke computeren når du scanner, jeg ved at forretningen Take-two har en til ca. 900, fed scanner lille og diskret se sitet www.take-two.net, jeg ved ikke om scanneren er på sitet er der et telenummer til forretningen. Mener dette er en Acer..
Avatar billede cyberfox Nybegynder
15. februar 2000 - 17:38 #3
Gør dig selv en tjeneste, husk at checke om den scanner du køber kan kører under windows2000 ,da ikke alle producenter har lige god support til win2000.(osse selv om du kører win98,det kunne jo være...........)

Hvis du har SCSI kort i maskinen vil jeg anbefale en SCSI scanner,hvis ikke er USB det næstbedste, parallel scannerer KAN være noget L...
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
20. februar 2000 - 22:34 #4
jeg takker..

nogle som kender noget til en hp???

Avatar billede nensen Nybegynder
23. februar 2000 - 22:44 #5
jeg har en hp scanjet 4200c
den kører på USB og den virker hver gang
den har tre kvik knapper foran en til skan en til print og en til e-mail
helt seriøst en utrolig fed skanner
(så god og brugervenlig at min far på snart 60 år har købt en magen til)
den er ikke den hurtigste men god til privatbrug MEGET brugervenlig som det meste af hp
Avatar billede pro_tech Nybegynder
04. marts 2000 - 13:45 #6
Køb en acer usb scanner den kan kører under win98/2000