Avatar billede bvk Juniormester
04. februar 2000 - 17:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Udskriv Word-fletning fra en Access formular?

Jeg har en (Access97-DK) database, hvorfra jeg i en formular skal have lavet en knap der starter en makro, som åbner Word dokumentet, fletter det, udskriver det, lukker det (uden at gemme), går retur til Access formularen.
Men øhh, er der en som kan hjælpe?
Husk lige jeg vil gerne lære af det, så prøv at holde det helt nede på jorden, når i forklare.
Avatar billede bvk Juniormester
05. februar 2000 - 17:22 #1
Der må da være en som kan hjælpe, eller forstår folk ikke spørgsmålet???
Avatar billede privaten Nybegynder
07. februar 2000 - 13:11 #2

Hej bvk,

Et forsøg kunne være:

1: Opret dit "mail-merge main document" med den rigtige DataSource (den db der indeholder flettedata)
2: Opret en knap på din form der starter word med mail-merge dokumentet som parameter
3: Opret en macro i word dokumentet der eksekveres ved dokument load
4: indsæt "ThisDocument.MailMerge.Execute" i macroen
5: Indsæt en application close i macroen

Så skulle du være på banen.

God fornøjelse...

/Privaten
Avatar billede bvk Juniormester
07. februar 2000 - 21:29 #3
Tak for tippet "privaten" jeg lader lige høre fra mig i løbet af dagen i morgen....
Avatar billede bvk Juniormester
09. februar 2000 - 22:13 #4
UNDSKYLD >>Privaten
Men kan jeg ikke få samme svar igen, men på dansk......?
Avatar billede fie Nybegynder
31. maj 2000 - 10:45 #5
Hej!
Jeg er interesseret i samme svar på dansk
Avatar billede bvk Juniormester
07. august 2000 - 21:13 #6
Undskyld tiden der er gået, jeg var kommet fra det igen.........
Avatar billede privaten Nybegynder
08. august 2000 - 12:27 #7
Fik du det til at virke?