Avatar billede geert Nybegynder
18. september 2001 - 09:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

cdbrænder og cd under me

Jeg har lige sat en brænder på min pc og kan nu ses både bræder og cd men begge opfører sig om det er en audio. Dvs når jeg sætter en cd vil den til spille den og jeg kan ikke får lov til at se indholdet med undtagelse af en stor fil.

Er der nogen der kan hjælpe

hilsen

Geert
Avatar billede hotpop Novice
18. september 2001 - 09:36 #1
mærke? (brænder OG cd-rom drev)
Avatar billede geert Nybegynder
18. september 2001 - 12:15 #2
Både bræder og cd er af mærket teac

Geert

håber det hjælper
Avatar billede jezz Nybegynder
18. september 2001 - 13:23 #3
geninstaler og gem nuværende systemfiler og tag en windowsupdate, eller prøv færst med windows update, for at se om det virker
Avatar billede geert Nybegynder
20. september 2001 - 17:42 #4
Jeg har selv fundet ud af det. Jeg byttede om på de 2 CD´er således at CD-brænderen nu kører som slave og så virker det ????. Så point burde jo måske tilfalde mig selv ???

Geert
Avatar billede geert Nybegynder
20. september 2001 - 17:43 #5
Jeg har selv fundet ud af det. Jeg byttede om på de 2 CD´er således at CD-brænderen nu kører som slave og så virker det ????. Så point burde jo måske tilfalde mig selv ???

mon ikke

Geert
Avatar billede hotpop Novice
21. september 2001 - 21:50 #6
det er ok - for jezz svar var da vist et helt vildt gæt!