Avatar billede stampeair Nybegynder
17. september 2001 - 22:48 Der er 10 kommentarer og
5 løsninger

Den bedste notebook af disse maskiner??

Nu har jeg været næsten alle danske forhandlere igennem i jegten på en god og billig bærbar, jeg har fundet frem til 6 maskiner.
Er der nogle der har erfaringer med nogle af dem. Goe og dårlige.
Maskinen bliver en sekundær maskine, ved siden af min stationære, så den skal ikke bruges til at spille på!!

Her er de så.
http://www.stampe.whitehat.dk
Avatar billede whatever Nybegynder
17. september 2001 - 22:52 #1
Det afhænger om man er til mærkevare bærbare eller til billegere kloner. Jeg ville nok vælge enten Acer\'en eller Dell\'en.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
17. september 2001 - 22:59 #2
Klart dell!
har aldrig hørt noget dårligt om dem!

Webtech: Larmer
Mitac: går i stykker

Ingen personlige erfaringer..
Avatar billede stampeair Nybegynder
17. september 2001 - 22:59 #3
Det er alligevel 1000 kr. der adskiller dem(for \"samme \" maskine), og det er sku mange penge på SU og Kæreste ;-)
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
17. september 2001 - 23:08 #4
Jeg ville glædeligt betale de 1000 extra for at få dell, kender ikke til acer, men ved at dell er SUPER!
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
17. september 2001 - 23:48 #5
jeg vil anbefale Targa Xtender400, de kører suværent, og er stadigvæk til at betale
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
18. september 2001 - 08:58 #6
Du får mest for pengene ved at købe Targa\'s notebook, men hvis du vil være sikker på at du får en kvalitets-notebook, skal du købe Dell\'s.
Avatar billede superib Nybegynder
18. september 2001 - 12:30 #7
Hvad!? Ingen IBM tænkepader?!! Jamen... altså... tsk, tsk... :o)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. september 2001 - 12:35 #8
Jeg ved godt at den ikke er på listen, men hvis du vil have en RIGTIG god computer, så skal du købe nedenstående.

http://www.midtdata.dk/asp/bestil/ProduktInfo.asp?model=L8400-20
Avatar billede hsgroup Nybegynder
18. september 2001 - 18:47 #9
Jeg ville vælge Dell af de muligheder!
Men ellers Thinkpad, hvis de var med
Avatar billede stampeair Nybegynder
19. september 2001 - 09:47 #10
jakobclausen-->> Så mange penge vil jeg ikke bruge på en bærbar, for den pris kan jeg jo købe 2 kanone stationære.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. september 2001 - 13:31 #11
Det har du helt ret i, men det er så også en kanon god computer du får. Jeg har købt en for en måned siden og har kun været godt tilfreds med det.
Avatar billede kbondoh Nybegynder
20. september 2001 - 20:05 #12
Vælg en af dem de andre anbefaler, og så tag den med den længste batteri-levetid !
Avatar billede stampeair Nybegynder
24. september 2001 - 20:06 #13
Har lige set et tilbud på webtech´en til 9999,- så det blir vist den. Nu må vi se.
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
24. september 2001 - 20:16 #14
en webtech er en targa men et andet navn på ;o)
Avatar billede stampeair Nybegynder
02. oktober 2001 - 12:42 #15
carsten_lusk-> du har helt ret, den bliver produceret af http://www.uniwill.com , og solgt til danmark under forskellige navne!!