Avatar billede mystiq Nybegynder
17. september 2001 - 18:14 Der er 12 kommentarer

php-mysql programmør søges straks!

Heysa

Jeg er igang med et stort nyt chatprojekt!
Og jeg søger en partner til at være med i dette :)
Du skal kunne PHP og MYSQL, samt det ville nok være en fordel og kunne noget dhtml. Ellers går det nok uden!

Du ville ikke skulle programmere selv, da jeg også har en del kendskab til overstående, men der er ting som selv ikke jeg kan *G*

Jeg har fået sponsoret en server til chatten!
en 1000 mhz med 3 gb ram på en 155 mbit forbindelse!

Den er allerede sat op med linux, og domains til chatten!

Der skal bruges en del grafik i chatten, og den står jeg for. Det bliver lavet i 3d studie max 4,0 og i Adobe Photoshop.

Det meste af den er lavet.. Designet på selve sitet (Selve hjemmesiden) er også sørget for..

Domainet som chatten skal kører fra har allerede over 5000 besøg på de 2 uger det har været aktivt, og der er intet på siden endnu, kun en side hvor der står vi snart går i luften!

Jeg ved der er en del som tænker : *åhhh nej* endnu en skide chat.. Det bliver sq ingen success.. der er allerede for mange.. Tror mig... Denne chat bliver unik.. Og populær :)

Men sådan for at gøre en lang historie kort.
Du vil skulle hjælpe til med at programmere php\'en sammen med mig.. Så det er ikke det store det kræver

Glæder mig til at hører fra netop dig !:)

MVH
Mystiq

-Dette projekt skal tages som et fritids projekt for dig som gerne vil udvide din horisont og prøve noget nyt! Der vil i starten ikke være løn, men senere hen med reklame og lign. vil der være løn! Dette er selvføgelig kun i betrækning af at der kommer reklame og lign :) Men alle indtægter som kommer senere hen vil blive delt 50/50 imellem dig og mig!

Dog vil du kunne få din egen hjemmeside hosted gratis på denne server!
Avatar billede razmuz_dk Nybegynder
17. september 2001 - 18:21 #1
Hey dude! ...

Står faktisk her og mangler lidt en partner til MIN sjat. Vi ku\' måske bixe det hele lidt sammen? - se

www.rzc.dk

Det er en 3d chat ligesom højhuset, alt grafik + programmering er lavet af mig -sååeh, jeg har en del kendskab til PHP og MySQL vil jeg mene! ;o]

Jeg kører dog kun med de 5-600 hits om dagen...

se også

www.razmuz.dk/3d

er så småt begyndt lidt med 3dMax4 *SS*

- Rasmus
Avatar billede mystiq Nybegynder
17. september 2001 - 18:41 #2
Har kommunikeret med razmuz.dk over icq...

Stillingen er stadig åben
Avatar billede speedy Nybegynder
17. september 2001 - 19:01 #3
mystig>>Hvor meget handler det om at man skal lave, og hvad forventer du man bruger af tid på det ?

/SpEeDy
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2001 - 20:25 #4
kan man få dit icq nummer???
Avatar billede jokn Nybegynder
17. september 2001 - 20:57 #5
Hey!

Jeg syntes det lydder som et rigtig sjovt projekt :)

Da jeg selv laver grafik og design, kan jeg ikke hjælpe med php\'en og det lydder som om du har en del bedre erfaring med grafik(3d) så derfor vil jeg spørge om noget helt andet...

Mangler du en til ligesom at holde styr på chattere og banne nogle klovne der laver dumme ting... u know :)
Jeg har selv lidt erfaring med at \"administrere\" websites, www.lovecom.dk, så jeg vil mene jeg er kvalificeret til sån en opgave hvis det var noget?

Venlig hilsen JokN
Avatar billede mystiq Nybegynder
17. september 2001 - 20:58 #6
PT mangler ingen admin da der endnu ingen chat er
Avatar billede mystiq Nybegynder
17. september 2001 - 20:59 #7
mit icq nr er 56058145
Avatar billede jkmedia Nybegynder
17. september 2001 - 21:32 #8
mystig>> Jeg bruger ikke ICQ mere, så jeg kommer ikke online der!!
Avatar billede myplacedk Nybegynder
18. september 2001 - 12:11 #9
Hmm... Kunne du ikke nævne i STARTEN at man ikke får penge for det. Det så ellers relativt seriøst ud.
Avatar billede speedy Nybegynder
18. september 2001 - 17:19 #10
mystig>>Jeg spørger lige igen da du ikke så ud til at lægge mærke til mit spørgsmål:

Hvor meget handler det om at man skal lave, og hvad forventer du man bruger af tid på det ?

/SpEeDy
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
19. september 2001 - 08:43 #11
Mystiq >  php og mysql tjaaa det kan jeg ikke men jeg kan derimod dersign. Hvis du mangler en til at lave design mm. så er det da lige mig du skal bruge. Jeg har oven i hatten anden brugbar erfaring inden for kategorien men jeg vil ikke røbe for meget her :-)

-Jonas
Avatar billede powerblade Nybegynder
19. januar 2002 - 23:53 #12
Jeg er frisk.
Jeg har arbejdet med php i over 1 år.. men startede med perl for over 4 år siden.. :)
Jeg kan ret meget, og hjælper også en ven med at lave scripts til http://www.d2network.com
Dette er dog sjældent.