Avatar billede binz Nybegynder
03. februar 2000 - 23:46 Der er 1 løsning

Adressekartotek under Public folders

På vores Exchange 5.5 ligger der et gammelt test adressekartotek. Af en eller anden mystisk årsag er det nu sådan at dette ikke kan slettes fra Outlook! Jeg mangler altså et sted i Exchange hvor jeg kan slette sådanne ødelagte objekter! Jeg tror nok at jeg på et tidspunkt prøvede delete raw, det havde ikke den ønskede virkning, derimod blev det nærmest værre, hvis man kan sige det!
Avatar billede rbnstudio Nybegynder
04. februar 2000 - 08:44 #1
Du kan slette den hvis du går ind på Exchange 5.5 serveren under:
Servernavn->Folders->Public Folders

Grunden til at du ikke kan slette det fra Outlook, er at du ikke har sat permission rigtig på mappen på exchange serveren.