Avatar billede tning.dk Nybegynder
17. september 2001 - 17:13 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Banner, HVOR???

Hej Folkens

Jeg har siden http://www.tuning.dk og jeg har et banner i bunden af siden, jeg ville gerne have et til banner på forsiden ved bare ikke hvorhenne, nogle forslag, Hvor kan man få bannersys. som giver penge pr. klik andre end tjenester?
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2001 - 17:15 #1
få et kvartbanner - det kan sættes ind ved chart tingene.

www.tradedoubler.dk har også reklameservices
Avatar billede podata Nybegynder
17. september 2001 - 18:22 #2
Du kan også kigge her om det skulle være noget for dig.
http://www.tjenester.dk
Avatar billede podata Nybegynder
17. september 2001 - 18:23 #3
Ups. http://www.danban.dk det skulle være nr. 2
Avatar billede tareszon Nybegynder
18. september 2001 - 10:51 #4
Med hensyn til placering, kunne du ikke overveje, at flytte dine counters? Og så benytte pladsen til at placere et eller andet form for banner/sponsorat.

For bannere så prøv også www.dayrates.com eller også så tag en tur rundt på nettet, der er masser af sites der kører med deres eget partner system, som du kan koble dig på.

PS.
Den menu du har i højre side har nogle \"grimme\" scrollbars når jeg ser siden - måske du lige skal justere størrelsen?!
Avatar billede japtus Nybegynder
24. september 2001 - 12:21 #5
Du kunne lave dit topbanner på samme måde/ princip som reklamen for BMW.

Der er mange billeder på siden i forvejen og flere vil skæmme siden og måske ødelægger det skriftlige indhold på siden.

Tareszon har ret ...du skulle overveje at fjerne dine scrollbars helt (slet et par tomme linjer). eller ihvertfald gøre noget ved den nederste scrollbar ved at trække 4-5 px fra bredden på framen ..