Avatar billede diablo2 Nybegynder
17. september 2001 - 15:23 Der er 16 kommentarer

EHM. HVAD FANDEN SKER DER HER?

FEDT NOK ;-(
Jeg har lige formateret min com og har instaleret på ny.
HVAD SER MAN SÅ NÅR MAN KOMMER PÅ EKSPERTEN IGEN??
JA min bruger er blevet udnyttet så andre tror jeg snyder...
Jeg har snart haft den her bruger i noget tid, og jeg har aldrig snydt og mangler ikke poin.
JEG HADER POINT
Jeg er lige glad med dem.
Hvordan kan jeg vise at det ikke er mig der har lavet der her lort på det her link???
http://www.eksperten.dk/spm/109971
Avatar billede mystical Nybegynder
17. september 2001 - 15:26 #1
Jeg tror ikke, du kan overbevise nogen om, at du ikke snyder.

For det gøre du JO...

/Mystical
Avatar billede keysersoze Guru
17. september 2001 - 15:32 #2
hvordan kan en formattering og udnyttelse af af dit brugernavn/password hænge sammen? jeg kender ikke sammenhængen hvori du bliver beskyldt for at snyde, men hvordan skulle dit brugernavn kunne blive udnyttet fordi du formatterer?
Avatar billede dribble Nybegynder
17. september 2001 - 15:44 #3
he he.......diablo2 du er nok den dårligste snyder jeg længe har mødt, giv dig lige god tid næste gang du skal snyde.

og du er forresten også den dårligste løgner !!! hvilken tam undskyldning....dohhh jeg formateret min HD, og derved fik en mystisk mand mit password, og han begyndte at snakke med sig selv.

LOL sgu da

der er nogen sjove butt-nakker herinde af og til ;o)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
17. september 2001 - 15:59 #4
du er meget syndig når du lyver. der står i biblen:

\"thou shalt not lie\"

biblen er en joke
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. september 2001 - 16:02 #5
Mener du dermed at du aldrig har oprettet førnævnte spørgsmål?
Avatar billede diablo2 Nybegynder
17. september 2001 - 18:55 #6
tommy.
jeg har ikke oprettet det spg på linket.
Alle kender min koden (da kun venner)
Men jeg tror ikke mine venner vil gøre sådan noget.
Kan jeg ikke få ip´e npå en måde.
kan være jeg kan kende den.
help
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. september 2001 - 18:58 #7
Den eneste på linket der foretager sig noget skummelt er Xirox der snakker med sig selv. Men man får den ide at det er en snyder der har glemt at logge ud og ind igen med sin anden profil.
Avatar billede diablo2 Nybegynder
17. september 2001 - 18:59 #8
???
Ved ikke lige hvad du mente med det der?
Har jeg glemt at logge ud med min bruger på en anden pc eller hvad snakker du om lige nu?
Avatar billede diablo2 Nybegynder
17. september 2001 - 19:00 #9
TJEK ALLE MIN SPG IGENNEM OG SE OM JEG HAR SNYDT
NEVER FUCK JEG HADER DEN IDIOT DER HAR GJORT DET.
OG DET KAN KUN VÆRE EN AF MINE VENNER DA DE FLESTE KENDER MIN KODE
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. september 2001 - 19:03 #10
Diablo2 styr lige dit sprogbrug samt CapsLock.
Ovenstående indlæg opfattes som ekstrem fjendtlig og hjælper dig ikke videre meget.
Avatar billede diablo2 Nybegynder
17. september 2001 - 19:04 #11
sorry capslocl var på
Avatar billede diablo2 Nybegynder
17. september 2001 - 19:05 #12
men hvad skal jeg gøre???
ja hvis jeg var en rigtig snyder havde jeg jo bare oprettet en ny bruger og begyndt forfra ik?
Avatar billede diablo2 Nybegynder
17. september 2001 - 19:06 #13
Hvorfor består eksperten enelig af de skide point?
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. september 2001 - 19:09 #14
Fordi det er det der adskiller den fra Usenet og lignende steder samt fungerer som en gulerod.
Desuden tror jeg ikke du bliver slettet, har ikke set Admin på det sidste (over 30 dage), og hvis han en dag kommer til dette spørgsmål plejer han at tage i mod en fornuftig forklaring.
Avatar billede diablo2 Nybegynder
17. september 2001 - 19:09 #15
jeg bruger heler aldrig z i sammen
Avatar billede diablo2 Nybegynder
17. september 2001 - 19:11 #16
nej hør her tommy.
det er ikke det med om jeg biver slettet eller hvad der sker med mig.
Nogle der gider hjælpe mig mere måske??
Nope de tænker bare når det er ham og rirox