Avatar billede Slettet bruger
17. september 2001 - 13:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Diskette drev

Jeg har et Nyt soltek bundkort (sl-75drv) som ikke kan læse fra diskette drevet og jeg har prøvet om to dreve hvad gør jeg???

VH/ G
Avatar billede kludedukken Nybegynder
17. september 2001 - 14:09 #1
Har du tjekket kablerne (prøvet at vende bredkablet osv.)
Lyser dioden i drevet konstant ?
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2001 - 14:15 #2
Nej Dioden lyser kun nå jeg læser fra det og så får jeg at vide af jeg skal formatere disketten og jeg har prøvet med 5 diskette nu.... HVAD GØR JEG????
Avatar billede peter_j Nybegynder
17. september 2001 - 15:09 #3
bruger du floppykablet fra det gamle bundkort, eller det nye der følger med ??
Avatar billede peter_j Nybegynder
17. september 2001 - 15:13 #4
du kan også lige sikre dig at floppy drevet står til 1.44 i biosen !!
Avatar billede formula-1.dk Nybegynder
17. september 2001 - 15:21 #5
Hvordan ser det ud i enhedshåndteringen, nogen problemmer der.....
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2001 - 16:30 #6
Ja den er i Biosen og enhedshåndteringen siger ikke at alt er okay og den gramle kable siger det samme!!!

Såååå HHHHHHHHJJJJJJJJJJÆÆÆÆÆÆÆÆÆLLLLLLLLPPPPPPPP, plzz

VH/ G
Avatar billede formula-1.dk Nybegynder
17. september 2001 - 16:43 #7
Tjaa du er 100% sikker på at drevet funger, er der jo (desværre) den mulighed at der er en defekt på bundkortet
Avatar billede peter_j Nybegynder
18. september 2001 - 08:10 #8
Vil det sige at du bruge floppy kablet fra dit gamle bundkort ???
- hvis dette er tilfældet ville jeg prøve det kabel der fulgte med til nye....