Avatar billede dribble Nybegynder
17. september 2001 - 10:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Castle Wolfenstein

lige en lille advarsel !!!!!

da jeg downloadede Castle wolfenstein gik alt som smurt, og selve installationen gik også ganske godt, Men da jeg skulle til at connecte til en server, frøs min PC´er, jeg rebootede og der var ingen problemer, så jeg prøvede igen.

da jeg så havde spillede en halv times tid, så crashede systemet igen, og derefter var der bare ingen ting som virkede.

Det tog mig cirka 3 timere at komme op at køre igen, så vær lidt varsomme med at køre Castle Wolfenstein endnu, og vent evt. til allle bugs er blevet fjernet fra demoen.

og nej, jeg det var ikke min hardware som svigtede, jeg kørte det på følgende system i win98:

AMD TB 1,2 GHz
ASUS A7V 133
ASUS V7700 GeForce2 GTS 32 DDR
osv..osv...
Avatar billede sjakal Nybegynder
17. september 2001 - 10:51 #1
Det må nok desværre være dit hardware som svigtede, da jeg lige har været på et lan, hvor der som sagt er mange forskellige system-konfigurationer, og ikke en eneste har haft probs overhovedet...
Avatar billede mystiq Nybegynder
17. september 2001 - 10:54 #2
Og hvad er så castle wolfenstein?
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
17. september 2001 - 15:18 #3
mystig>> en opfølger på wolfenstein, jah det gamle wolf3d
Avatar billede halifax Nybegynder
17. september 2001 - 16:14 #4
Jeg var fra starten stor fan af gl. wolf3d. Fra hvor kan en demo af oplølgningen downloades?

Avatar billede dribble Nybegynder
17. september 2001 - 16:23 #5