Avatar billede easter Nybegynder
16. september 2001 - 22:46 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Mus med \"klumper!!\"

Hej! Min Logitech cordless mouse er pludselig blevt helt mærkelig...dvs. det er som om track-ball´en er blevet skæv!! den fungere overhovedet ikke! :( :(
                              VENLIG HILSEN \"EASTER\"
Avatar billede retaxes Nybegynder
16. september 2001 - 22:48 #1
Skift batterier på den eller rens den!
Avatar billede retaxes Nybegynder
16. september 2001 - 22:49 #2
Har du prøvet at skifte kanal med den lille knap i bunden på musen?
Avatar billede dr.truti Nybegynder
16. september 2001 - 22:52 #3
Gidder du ikke sige hvad din øvrige hardware er ??

Jeg har en ven som havde samme problem for nogle uger siden....

og er din cordless mu trådløs ???

Truti [DK]
Avatar billede jokn Nybegynder
16. september 2001 - 22:56 #4
dr.truti: lol, ja, hans trådløse mus er trådløs! ;-)
Avatar billede retaxes Nybegynder
16. september 2001 - 22:58 #5
Tak for pointene ;o)

dr.truti> Hvad tænker du på af hardware, hvad det består af f.eks. eller navnet på den!

Jeg har haft et par cordless mouse i et par år, den er nu skiftet ud med en Cordless <mouseMand dvs. en uden kugle!
Avatar billede dr.truti Nybegynder
16. september 2001 - 23:17 #6
retaxes > Mother board\'et (Epox sendte fejl strøm ud til musse porten, en bug i Epox\'es system). det fik musen ti at opføre sig underligt....

I det hele taget meget underligt at Spørgsmålet blev Accepteret SÅ HURTGT OG MED SÅDN ET SVAR !!
2 min. er lige nok til at loge ud og ind !!!

Truti [DK]
Avatar billede vladimirr Nybegynder
16. september 2001 - 23:20 #7
dr.truti -> Har du overvejet at der er nogen der har ADSL/SDSL/cable, og måske har sat eksperten til at logge ind automatisk, det har jeg ihvertfald....

Det er meget normalt at folk kan svare på 2 minutter, især når der ikke skal skrives mere end en linie !
Avatar billede vladimirr Nybegynder
16. september 2001 - 23:21 #8
Og, det passer meget godt med den fejl at der er for meget skidt på rullerne i musen / trackballen
Avatar billede dr.truti Nybegynder
16. september 2001 - 23:26 #9
vladimirr > jeg mener SNYD !!!! se på easters profil og underpoints
Avatar billede retaxes Nybegynder
16. september 2001 - 23:26 #10
Det er jo Easter der skal komme med en kommentar, ikke mig!
Avatar billede makse Nybegynder
16. september 2001 - 23:28 #11
Dr.truti > Hvis det her er snyd, hvad kalder du så www.eksperten.dk/spm/109990
Avatar billede vladimirr Nybegynder
16. september 2001 - 23:36 #12
makse -> Fuck hvor er dr.truti ringe i det spørgsmål!

dr.truti -> Fej for din egen dør før du fejer for andres !
Avatar billede dr.truti Nybegynder
17. september 2001 - 07:53 #13
vladimirr > Jeg svarede på spøgsmålet og det blev Accepteret = Slut spil......
Avatar billede Peter Praktikant
17. september 2001 - 08:07 #14
dr.truti > hvordan løste i problemet med fejlstrøm fra epox boardet?
Avatar billede dribble Nybegynder
17. september 2001 - 15:35 #15
punkt 1: hvorfor skulle retaxes snyder !!!! der er godt nok lang ved fra 25.000 point op til 100.000

punkt 2: LOL er din CORDLESS mouse trådløs ???? hmmm hvad betyder Cordless mon !!!!!!

punkt 3:dr.truti dit svar ser godt nok lidt mere skummelt ud www.eksperten.dk/spm/109990

punkt 4:tjjaaaa det var alt jeg havde at sige
Avatar billede dr.truti Nybegynder
17. september 2001 - 16:19 #16
petter78 > Købte en ny mus :(
Avatar billede Peter Praktikant
17. september 2001 - 17:30 #17
hvis det var fejlstrøm hjalp det vel ikke!