Avatar billede marie_t Nybegynder
16. september 2001 - 21:10 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Alternativt net ?

Har lige fået computer og har kun adgang til nettet via telefonen, hvis i ved hvad jeg mener !?
Jeg har imidlertid fundet ud af at jeg kan få noget der hedder Stofanet !
Er der derfor en der kan komme med en hjemmeside på denne og ? Og som muligvis kunne dele ud af sine erfaringer med dette ?
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
16. september 2001 - 21:12 #1
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
16. september 2001 - 21:13 #2
Men det er kun i nogle byer at det udbydes. Du kan tjekkte inde på siden om du kan få det!
Avatar billede kludedukken Nybegynder
16. september 2001 - 21:14 #3
Siden er : www.stofa.dk

Har selv haft det i Århus. Det var billigt men efter min mening også ustabilt ! ( mange nedbrud osv.) - Men jeg synes det er rigtig godt internet til pengene !
Avatar billede marie_t Nybegynder
16. september 2001 - 21:24 #4
Ved at jeg kan få det, da en i opgangen har omtalt det ! Jeg fik bare ikke det store fortalt, andet end det er hurtigere, med fast pris og via kabel.
Skal kun hente oplysninger på nettet men synes det er træls med en \"optaget\" telefon hver gang.

Men vil prøve at blive klogere på siderne. Tak !

Vil selvfølgelig gerne høre om flere erfaringer med stofa.