Avatar billede paxster Nybegynder
16. september 2001 - 18:22 Der er 8 kommentarer og
4 løsninger

Helt nyt design.... Hvad synes du...?

Jeg har lavet helt nyt design på http://www.PaxWeb.subnet.dk

Du kan eventuelt også tjekke det gamle på http://paxweb.subnet.dk/index2.htm

Fortæl mig hvad du synes du om det nye og om du synes det er federe end det gamle...

Paxster
Avatar billede paxster Nybegynder
16. september 2001 - 18:23 #1
ups det gamle design er http://paxweb.subnet.dk/index2.html glemte det \"L\'et\" i \".html\"

Paxster
Avatar billede fastpoint Nybegynder
16. september 2001 - 18:24 #2
Avatar billede fastpoint Nybegynder
16. september 2001 - 18:24 #3
ok:)
Avatar billede -onslow- Nybegynder
16. september 2001 - 18:24 #4
Synes at The page cannot be found er bare for fed på den gamle...
Avatar billede Techwork Praktikant
16. september 2001 - 18:46 #5
Jeg synes til en start at du skulle droppe forsiden, hvis ikke der skal stå andet end \"Enter\" alligevel.

Og så ville jeg fortrække og få siden op i fuld skærm.

Men ellers ser det da meget spændende ud.
Avatar billede paxster Nybegynder
16. september 2001 - 19:54 #6
Jeg har ikke tænkt mig at droppe \"enter\" siden for den bruger jeg til at få vinduet resizet, og der kommer osse til at stå mere på den, dette er bar det grundlæggende...

Paxster
Avatar billede Jman Praktikant
16. september 2001 - 23:57 #7
1. Jeg bryder mig absolut ikke om at designeren tager mine valg fra mig med at jeg får fjerne mi´t kontrolpanel m.m.
2. Jeg kan heller ikke lide din indgangsside med \"enter\" - det er ikke andet end et irritationsmoment for brugeren at skulle klikke en ekstra gang for at komme ind - lidt Gates-agtigt (er du sikker på du il ind her....*S*)
3. Farverne er sådan set OK - de er lyse og venlige, men alligevel er det lidt forvirrende at det er baggrundsdesignet der fanger mit øje og det kan vel ikke være dit budsskab
4. Jeg synes du bør lave et farveskift i HELE rækken i stedet for kun teksten i linksene til højre (sådan at hele baggrunden i tabelfeltet skifter - eksempelvis til dan samme blå som i overskrifte-feltet for menuen)
5. Jeg har stadig ikke fundet ud af hvad sitet har af budskab ???
Avatar billede Jman Praktikant
16. september 2001 - 23:58 #8
6. for plat at man skal støtte dig i bannerklik for at kunne se dit gamle layout (!)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
17. september 2001 - 13:37 #9
Ja synes da at det er et ok design, hvis man ser bort fra ovenstående nævnte ting. Men hvorfor laver du ikke siden i fuldstørrelse. Jeg mener at der her hos mig er en hvid kant rundt om siden. Det ser ikke særlig smart ud, men det kan godt være det kun er her hos mig.
Avatar billede dna Nybegynder
17. september 2001 - 13:45 #10
Jeg hader også sider hvor man fjerner \"toolbar\" med mere.. jeg lukker dem som regel!

dna
www.betzone.dk
Avatar billede spang Nybegynder
17. september 2001 - 15:36 #11
De knap så positive:
1)
Drop startsiden. Jeg ved godt, at du bruger den for at tilpasse vinduet til dine behov...

2)
...hvilket er _meget_ irriterende for brugeren. Personligt lukker jeg altid sider, der resizer eller fjerner menuen og/eller adresselinien.

3)
Pas på med Comic Sans MS. Det er en ok font, men noget utraditionel. Jeg kan godt lide den, men der er if. mine erfaringer de færreste, der kan det.

4)
Siden ser utrolig fjollet ud på 1600x1200. En lille klat oppe i venstre hjørne.

5)
Kun noget af din skrift tillader, at man ændrer størrelsen. Under webmaster forsvinder det nederste tekst ved størst skriftstørrelse. Lidt uheldigt da man jo ikke kan gøre vinduet større (uden at maksimere det).

6)
Det ser lidt fjollet ud med en overskrift på menuen. Jeg troede først, den var et link for sig selv. Du kan roligt droppe den.

De lidt mere positive:
7)
Jeg kan godt lide dine farver og som nævnt ovenfor også fonten.

8)
Grafikken er utroligt flot. Du skal bare passe på, at den ikke bliver for dominerende.

9)
Du har overskrifter på hver underside, hvilket er godt. Selvom de ikke er ens, hvilket de egentligt burde være.

\\spang
Avatar billede Jman Praktikant
25. september 2001 - 12:04 #12
luk sp. !